Gravatar

#1 dolphinfriendly 17 år siden

Da jeg her på det seneste er blevet virkeligt interesseret i tegneserier, og synes at Fantask og Faraos Cigarer er ret peberet i prisen, leder jeg efter gode og billige steder på nettet. Har nogen herinde gode hints, må de super gerne lige smide en besked!

Med fare for at skabe en dobbelttråd der sætter sig mellem to stole, jeg er for dovn til at lave to tråde, leder jeg også efter en god filmplakatsite. Nu tænker jeg ikke på så mange af traditionelle filmplakater, som vi ser på bustopstederne - men stilfulde ekspressionistiske, film noir eller blot flotte billeder fra film, blæst op i plakatformat. Og gerne relativt billigt, naturligvis!

På forhånd tak! :)

Gravatar

#2 Michael Andersen 17 år siden

Jeg bruger stort set kun The Book Depository.

Jeg ved ikke om du har læst den, men her er en rigtig god tråd om tegneserier, som du sikkert kan få glæde af :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#3 chandler75 17 år siden

Forsendelserne fra The Book Depository er dog ret ofte beskadiget - men nu er jeg også ret ømtåelig, når det gælder mine tegneserier. Jeg fik dog pengene tilbage, den ene gang jeg har prøvet at kontakte dem. Men generelt synes jeg 1/3 af deres forsendelser har større eller mindre skader (de smider som regel bare tegneserien i en tyndt foret kuvert). Men hvis man ikke går så meget op i det, er de virkelig billige med nogen titler. Desværre er deres udvalg ret begrænset.

Jeg køber selv fast tegneserier hver måned, og køber fra ComicZone.dk, som jeg kun har haft positive oplevelser med. Deres dollarkurs er 6,5 modsat butikkernes 8 (mener jeg den er, hvis ikke den er mere). Hos ComicZone skal man dog også betale forseldelse, men hvis man køber en del, kan det godt betale sig. Man betaler kun den faktiske porto og de samler gerne sammen, så man kan få sendt, når man har lyst.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: