Er ny i dette forum, men er der nogen som ved hva det Tema i Galdiator hedder? Der er lavet en fed "dance/trance" verison af det, men synes ikke jeg kan finde det nogle steder..
Det er bare End Credits nummeret. Kan ikke huske hvad det hedder, men du kan jo afspille samples af alle numrene hos Amazon eller iTunes og så finde det derfra, og trance-udgaven findes på More Music from Gladiator soundtracket.
Melodien er dog lavet af Hans Zimmer og ikke Gerrard.
Jeg synes trance-nummeret er noget kikset og bringer mindelser om tidligere tiders trends, som disco-versionen af temaet fra "Close Encounters of the Third Kind" og dance floor-udgaven af dadum.......dadum.....dadum...dadum...dadum..dadum dadum dadum DADUM DADUM!!! temaet fra "Jaws" (indrømmet sidstnævnte er kitch af højeste klasse :D )
#1 filmz-LHolm 18 år siden
Er ny i dette forum, men er der nogen som ved hva det Tema i Galdiator hedder?
Der er lavet en fed "dance/trance" verison af det, men synes ikke jeg kan finde det nogle steder..
Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe...
På forhånd mange tak.
Lasse
#2 Spanner 18 år siden
http://www.playcast.ru/playcasts/view.php?card=256506&code=be77f5ef343e3c1e666c72424b7e42d23a2559ab
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 filmz-LHolm 18 år siden
Mener faktisk det er den "alex the great" bruger til hans Shows..
(pinligt at man kan huske sådan nogen om en mande-stripper) hehe
Men det er en feeeeeed sang.. Kan bare ikke huske titlen på den.. :o(
#4 filmz-LHolm 18 år siden
Synes den er alt for fed, men har siddet og kigget hele filem igennem, og læst rulletekster på slow, og kan bare NADA finde... :o( Øv øv
#5 The Insider 18 år siden
#6 filmz-LHolm 18 år siden
Rigtig mange tak!
Så er det bare at finde den der Extended Version af den... ;o)
#7 Michael Andersen 18 år siden
Jeg synes trance-nummeret er noget kikset og bringer mindelser om tidligere tiders trends, som disco-versionen af temaet fra "Close Encounters of the Third Kind" og dance floor-udgaven af dadum.......dadum.....dadum...dadum...dadum..dadum dadum dadum DADUM DADUM!!! temaet fra "Jaws" (indrømmet sidstnævnte er kitch af højeste klasse :D )
#8 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#9 Michael Andersen 18 år siden
#10 gi-jones 18 år siden