Gravatar

#1 Babo84 13 år siden

I anledningen af US open, opretter jeg hermed en tråd om tennis.

Sidder og ser finalen, som hidtil har været forrygende underholdning.
Gravatar

#2 HonoDelLoce 13 år siden

Og jeg takker for lige at minde mig om finalen! Havde jeg helt glemt!

GO DJOKO!!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 Babo84 13 år siden

Var så lidt. Og det er live :)
Gravatar

#4 Babo84 13 år siden

Novak har bare fat i Nadal, som ingen andre spillere har. Han får Nadal indimellem til at ligne en middelmådig spiller. Og den eneste spiller der kan slå Novak nu om dage, er Federer. Og Federer taber næsten altid til Nadal. Ja, det er lidt pudsigt.
Gravatar

#5 Slettet Bruger [3817481698] 13 år siden

Og så har de lige spillet et point i 16 minutter, hvor Novak til sidst spiller defensivt i verdensklasse. Hvordan han når de bolde er helt utroligt.

I øvrigt returnerer han fantastisk indtil videre i kampen, lige ned på baglinien hos Nadal. Fremragende kamp indtil videre, imellem to spillere som står godt til hinanden.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#6 HonoDelLoce 13 år siden

Puh ha, jeg kom først ind ved deuce i 3 parti, 2. sæt.. Men hvad jeg har set indtil nu, så er det nemt at forstå, at Djoko vandt første sæt så overlegent..!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 elwood 13 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 HonoDelLoce 13 år siden

Puh ha, en returnering på den 2. serv der!
Gravatar

#9 Babo84 13 år siden

Jeg tror toget er kørt for Nadal. Novak er for god, og Nadal har ingen fantasi til at prøve noget nyt. Han står aaaalt for langt tilbage på banen, og Novak fyrer den ene vinderbold efter den anden. Novaks stil, som jo blot er en opgraderet version af Nadals, passer ham ikke så godt. Den største trussel for Novak er stadig i mine øjne Federer, som egentlig burde have vundet og stået i finalen - men så havde den gode Roger sikkert tabt mod Nadal.
Gravatar

#10 TheEnd 13 år siden

Jeg tror stadig på ham!
A bottle! Don't bother.

Skriv ny kommentar: