Gravatar

#1 Lady Arwen 19 år siden

Er der nogen der har læst anmeldelsen af Terkel i Knibe(Terkel in Trouble) i Empire?? Jeg sad og skimmede nogle af anmeldelserne da jeg pludselig så Terkel i Knibe og den får 2 stjerner hvad i alverden er der galt med dem derovre plus der står at det eneste lyspunkt i filmen er den britiske dubbing tsk tsk tsk!!!
Andre der har meninger???
Doctor Who <3
Gravatar

#2 Guts 19 år siden

Jeg synes den engelske dubbing ad H....... til!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#3 dyg 19 år siden

2 Stjerner? Respekten for det blad falder mere og mere, jeg havde ikke givet mere end 1 stjerne.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 p0lsefeeN 19 år siden

synger han ikke at han ikke malker succere?

no disrespect
(jaaa der ER copyright på alle stavefejt?)
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
Gravatar

#5 filmz-Le Samouraï 19 år siden

Er det at malke en succes at udsende sin film i et andet land?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#6 The Insider 19 år siden

Synes ikke, det er nogen særlig god film, men 3 stjerner på den engelske skala havde måske nok været mere passende.
War. War never changes.
Gravatar

#7 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Ærlig talt, så er det jo ikke lige en film, som er særlig engelsk på nogen måde, men meget dansk og desuden er animationen jo ikke noget at prale af, så jeg kan godt følge anmeldelsen.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#8 frahm-2 19 år siden

Personligt synes jeg at det er en rigtig fed film, der virkelig kan få mig til at grine, men jeg tror ikke humoren kan overføres til England, selvom deres humor er meget lig vores. Den engelske dubbing er (udfra traileren) fuldstændig forfærdelig og jeg tror heller ikke det hjælper hvis man hverken kender "Anden" eller onkel Stewart. Jeg læste en anmeldelse i TimeOut, der sagde at den korrekte titel burde have været Lost in Translation, hvilket jeg tror passer meget godt.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#9 rasser 19 år siden

Anmeldelsen er her.

Empire anmeldelse

Lidt kortfattet maaske.

Gravatar

#10 Slettet Bruger [2613127760] 19 år siden

Jeg ville også give den 2/6, så når den skal ses at én der måske ikke lige fanger den danske humør, kan jeg godt forstå den ikke får mere.

Skriv ny kommentar: