10.999 kr. hos tapeconnection.dk Jeg var ellers lige ved, at købe Denon AVR-3803, men så så jeg denne og nu er jeg 10.999 kr. fattigere. Det bliver bare dejligt, at høre ens dvd'er med fornyet ungdom. ;)
*savle* Havde jeg pengene, ville jeg ikke selv blinke et sekund med øjnene for at smække dem op på disken, og hive sådan en gang lyd med hjem i stuen! Congrats.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Danke Danke. Lige en rettelse, surroundreciveren koster ikke 10.999, men 9988,- kr. Skal ned til tapeconnection i Århus efter læseferien, fik jeg den før ville jeg nok ikke få læst så meget. ;) Jeg skal ved samme lejlighed også have fat i Dynaudio Audience 122C.
#121 MadMartigan 22 år siden
#122 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#123 nakalay 22 år siden
#124 davenport 22 år siden
#125 filmz-nemesis 22 år siden
Tak NayZe.
PS: Det er denne surround forstærker jeg skal hente i min ferie. :-)
#126 dyg 22 år siden
#127 filmz-nemesis 22 år siden
Jeg var ellers lige ved, at købe Denon AVR-3803, men så så jeg denne og nu er jeg 10.999 kr. fattigere.
Det bliver bare dejligt, at høre ens dvd'er med fornyet ungdom. ;)
#128 davenport 22 år siden
#129 Captain Vallo 22 år siden
Havde jeg pengene, ville jeg ikke selv blinke et sekund med øjnene for at smække dem op på disken, og hive sådan en gang lyd med hjem i stuen!
Congrats.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#130 filmz-nemesis 21 år siden
Skal ned til tapeconnection i Århus efter læseferien, fik jeg den før ville jeg nok ikke få læst så meget. ;) Jeg skal ved samme lejlighed også have fat i Dynaudio Audience 122C.