Gravatar

#11 mr gaijin 19 år siden

26/30

Men det er jo næsten kun nye film på listen.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#12 chandler75 19 år siden

Jeg synes det er et problem med den Yoda linker til, at den ikke også er tidsbaseret. Hvis man kan genkende en skuespiller kan man jo i reglen gå alle pågældenes film igennem på IMDb inden man rammer rigtigt...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#13 filmz-jonasgr 19 år siden

Jeg fik 22/30, men der er jo nogle af billederne hvor man nærmest ikke kan se hvad det forestiller.

Kunne være rart, hvis der var en som kunne give de rette svar i en spoiler.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

#14 19 år siden

Det må være Yoda.
Gravatar

#15 MouseMickey 19 år siden

#12 det kan man jo.... quizen er vel mest for sjov og det sjove forsvinder jo i det øjeblik man vælger at snyde ved at bruge imdb...
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die

#16 19 år siden

Øv, jeg troede man vandt noget. En bil eller sådan...
Gravatar

#17 chandler75 19 år siden

# 15 Men hvad er snyd? Er det snyd hvis man kender filmen, men ikke lige kan huske titlen, og tager IMDb til hjælp?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

#18 19 år siden

Ja, og det straffes med, at du skal se denne film 10 gange i træk: http://www.imdb.com/title/tt0093278/
Gravatar

#19 MouseMickey 19 år siden

#17 nej ser jeg da ik som snyd.. men hvad jeg mener er jo blot at en sådan quiz mest er til for at underholde en selv... og derfor kan man jo lige så godt køre med sine egene regler.... det var jo blot min mening om hvad der er snyd...
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#20 SpielbergFreak 19 år siden

Det her er vel ikke at snyde. Der er et billed af Orlando Bloom i skikkelse af Legolas, jeg kan næsten regne ud at det må være fra en af de der Ringenes Herre film, der var på mode for et par år siden:-)

Ej spøg til siden, jeg har brøvet og skrive alt, og jeg mener alt, men det vill ikke acceptere nogen af delene.

Hvad skal der stå?!?!?!?

Skriv ny kommentar: