Gravatar

#1 filmz-jimmil 21 år siden

er der nogle der har prøvet at bestille fra thainet city, og er det eller nogle ok varer de har. hvad kostede forsendelsen og hvor lang tid tog det ca. at modtage pakken ?
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 21 år siden

Jeg har handlet hos dem et par gange, og deres leveringstid er nogenlunde som hos de koreanske og hongkong-baserede forhandlere, dvs. mellem en og to ugers leveringstid.

Prisen for fragt kan jeg ikke huske, men jeg mener ikke, det var det helt store.

Alle deres film er thai-udgaver, som i og for sig er udmærkede, men det kan nok betale sig at købe andet end thai-film hos dem. Jeg købte selv Ongbak, og det var en lækker udgave med DTS - dog uden undertekster, men det var jeg godt klar over. Husk dog at tjekke det, for der er en del af dem, der er uden engelske tekster.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 filmz-propagandapanda 21 år siden

Jeg har lige bestilt DVD'en 999-9999 hos dem. Ja, underlig titel, men ifølge Slasherpool skulle det være Thailands svar på Final Destination filmene, og den skulle være fuldt på højde med dem.

Jeg gav $2.69 for DVD'en og $3.30 i fragt, så $5.99 i alt er ikke noget jeg falder ned af stolen over.

Skriv ny kommentar: