Gravatar

#11 nakalay 17 år siden

#9 Jeg går ud fra, at du ikke er en fan af Pain Olympics i så fald? :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#12 davenport 17 år siden

Tak! - Det var det mest forstyrrende jeg endnu har set, føj for satan... Jeg har det fysisk dårligt nu!
Hvad får folk til den slags??????
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13 nakalay 17 år siden

Jeg må indrømme, at jeg selv har undladt at se videoen efter at have læst beskrivelserne af den. Min intuition siger mig, at det ikke lige er min kop te.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#14 filmz-mrhands 17 år siden

#davenport

Gå ind på b0g.org og tryk på 'offensive shit'. Nr.4, den der hedder 'you are done..' er super hot. Lige noget for dig.
Gravatar

#15 The Insider 17 år siden

"Two Girls, One Cup" var meget, meget tæt på at få mig til at kaste op.
War. War never changes.
Gravatar

#16 filmz-Bruce 17 år siden

Nogle mennesker forlader blot moders skød, med hjernen gemt i moderkagen. Kunne man ikke lave et land for alle disse mennesker, hvor terrorister automatisk fik amnesti for at udøve deres gerninger? Så kunne man lave reality shows, hvor selvmordsbombere og idioter kunne sprænge i luften i primetime TV til stor fornøjelse for os andre!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#17 filmz-yoshimura 17 år siden

#16 Hørt! Hørt!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#18 filmz-yoshimura 17 år siden

#15 Kan du beskrive, hvad den handler om? Jeg gider ikke selv se den.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#19 The Insider 17 år siden

#18, to kvinder leger med
afføring
. Og så behøver det ikke udpensles mere :-)
War. War never changes.
Gravatar

#20 Skeloboy 17 år siden

#10 - ved hvad du mener, man langt de fleste alle de videoer der er på nettet er fake. Dem, der har lavet Face of Death vidoerne har afsløret det ikke er ægte. Og klippet med en far, der bliver angrebet af en tiger er også fake, og sådan er der mange der er.

Jeg kan godt føle ubehag ved de klip, der virker ægte, men aldrig mere end det lige gibber lidt, ellers kan jeg se alt...undtagen klamme edderkopper...de er fandeme klamme:)

Skriv ny kommentar: