Gravatar

#191 allanmc 20 år siden

#190:
Hvad pokker tænker dvdoo dog på??? Argh!!! Jeg havde lige planer om ikke at købe flere film den næste månedes tid:/ Der røg den idé i vasken...:P
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Gravatar

#192 El vez 20 år siden

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#193 filt 20 år siden

#190, den er da fluks bestilt! Damn, den sidste tid har været dyr.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#194 Yoda 20 år siden

#191 - 193

Det er et tilbud, man ikke må lade sin næse gå forbi!

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#195 wiseguy 20 år siden

#190 For h...... ingen penge har man nok af, men jeg røg selvfølgelig også med på den - og for det ikke sku' være nok, så røg der lige 6 andre film med i kurven dåuuuu @#§ :o(
Jeg har en rygrad som en kop kakaomælk!!! mit visakort smelter.
Håber på et par kuverter med kontanter, når jeg fylder år inden så længe.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#196 filmz-kaotmus 20 år siden

Har den bedre billede end udgaven fra Kubrick boksen? Eller handler det kun om ekstramateriale, inkl. cd med soundtrack?
Gravatar

#197 filmz-kaotmus 20 år siden

#187: Jeg har prøvet det og det er hverken sjovt eller har noget med filmen at gøre. Det er en form for avanceret, men mere tilfældig kalaha. Man spiller ikke personerne fra filmen, der er ikke nogen historie. Det hele handler om at være heldig at nogle brikker ender på nogle bestemte felter, og man har næsten ingen indflydelse på om det sker. Da vi prøvede det, kunne spillet derudover være blevet afgjort i første spillers første tur. Så jeg kan bestemt ikke anbefale det.
Gravatar

#198 Yoda 20 år siden

Jeg vil tro, at der er tale om samme transfer. Jeg ved dog, at Limited Collector's udgaven er digitalt remasteret!

Den grå box er blot for "feinschmeckere", der sætter pris på lir og gode sager! Den indeholder jo: Soundtrack på seperat cd, Nummeret 70mm enkeltbillede fra filmen i begrænset oplag,16 siders Booklet med 20 fotos fra filmen, Scenevalg og Original Trailer - lækkert! ;-)

Og så er 99,- jo svinebilligt for sådan en "ferrari-udgave" :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#199 cyberzed 20 år siden

#198 Hvilket er en god grund til at jeg køber en film og bryder min cølibat, håber sgu jeg får fundet et job ellers bliver det godt nok en kold tyrker til marts.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#200 Yoda 20 år siden

Jeg krydser fingre for jobsøgningen ;-)

Skriv ny kommentar: