De var vildt langt ude! Der var rigtig dømt halm mellem ørerne.
Og du har ret i, at Robbins ikke kan dy sig for at fyre politiske kommentarer af, men sådan har han vist altid været. Ikke at jeg klandrer ham for det. Det er skam forståeligt nok. Der står efterhånden meget på spil.
Tjah, ifølge 7-Eleven står Obama stærkest. ;) Men jeg har faktisk ikke fulgt nok med på det seneste. Den valgkamp strækker sig over så lang tid, at jeg ikke orker at følge med hele tiden.
Gad vide om man kunne påvirke vælgerne, hvis man købte tilpas mange millioner kopper kaffe i 7-Eleven med Obamas navn på blå baggrund. Procenterne bliver offentliggjort løbende, og de fleste ved formentlig, at 7-Eleven ved de sidste to valg har ramt mindre end et procentpoint ved siden af det endelige valgresultat.
#11 Highland Park 16 år siden
Og du har ret i, at Robbins ikke kan dy sig for at fyre politiske kommentarer af, men sådan har han vist altid været. Ikke at jeg klandrer ham for det. Det er skam forståeligt nok. Der står efterhånden meget på spil.
Tjah, ifølge 7-Eleven står Obama stærkest. ;)
Men jeg har faktisk ikke fulgt nok med på det seneste. Den valgkamp strækker sig over så lang tid, at jeg ikke orker at følge med hele tiden.
#12 Highland Park 16 år siden
#13 elwood 16 år siden
#11 hehe yep det har han, selv South Park folkene gav ham en lille hilsen i Bigger, longer uncut.
hehe ja jeg synes også det er en mega lang valgkamp, men det er vel normal for præcident valget.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 Highland Park 16 år siden
#15 Highland Park 16 år siden
http://www.7-election.com/
Obama fører ganske rigtigt med 58%.
#16 elwood 16 år siden
ved ikke lige hvorfor jeg tænkte på BLU.
#17 Highland Park 16 år siden
#18 elwood 16 år siden
#19 Highland Park 16 år siden
#20 elwood 16 år siden