Jeg aner ikke, om tråden holder, men oven på de mange kommentarer i forbindelse med gårsdagens afsnit, hvor Clint Eastwood brillerede, tænkte jeg, at det kunne være hyggeligt løbende at kommentere og diskutere dagens afsnit - og dermed også valgkampen - her.
I aften:
Jon Stewart stiller skarpt på tv-debatten mellem vicepræsidentkandidaterne Sarah Palin og Joe Biden. En debat, der ifølge Stewart primært handlede om, hvem af de to, der kan gøre størst krav på at være en helt almindelig amerikaner. Aftenens gæst er skuespilleren Tim Robbins, der fortæller om sin nye film, science fiction-fortællingen City of Ember.
Jeg så den ikke selv. Det eneste jeg har hørt om valgkampen i dag er følgende (hørt på P3): http://deceptivecadence.wordpress.com/2008/10/02/7... De sagde noget med, at Obama pt. fører med 58% af stemmerne i 7-Elevens foreløbige opgørelse. Men jeg glæder mig til at høre Stewart kommentere debatten i aften!
Nå så var det slut, det handlede så ikke om Obama Debatten, men Palin vs. ham den anden (kan dælme ike huske havd han hed) Obama dettaten kommer vel nok imorgen så.
best moment freeze frame af Palin der blinkede med øjne haha jeg var flad af grin.
Tiim Robbins ku self. ikke dy sig for lige og blive lidt politisk, godt nok ikke meget tid han fik som gæsten.
men det da rart og se ham i god form.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nej, jeg glemte også, at DR2 viser det med nogle dages forsinkelse. De sagde vist, at debatten fandt sted i torsdags, så det må have været fredagens program (jeg fik ikke set starten, så jeg så ikke datoen).
Stewart har et fænomenalt kropssprog, og showet var som altid pakket med sjove punchlines, såsom: "You know... the she-Bush is right." :D
Lykkeligvis lader det til at Obama stadig står stærkest og klarer sig bedste i debatterne, så jeg krydser fingrene for at det holder (og at der ikke sker et eller andet mystisk i Florida).
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#1 Highland Park 16 år siden
I aften:
#2 elwood 16 år siden
Nåede og se små klip, noget med at McCain var meget angribene overfor Obama.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Highland Park 16 år siden
http://deceptivecadence.wordpress.com/2008/10/02/7...
De sagde noget med, at Obama pt. fører med 58% af stemmerne i 7-Elevens foreløbige opgørelse. Men jeg glæder mig til at høre Stewart kommentere debatten i aften!
#4 elwood 16 år siden
best moment freeze frame af Palin der blinkede med øjne haha jeg var flad af grin.
Tiim Robbins ku self. ikke dy sig for lige og blive lidt politisk, godt nok ikke meget tid han fik som gæsten.
men det da rart og se ham i god form.
#5 Highland Park 16 år siden
Stewart har et fænomenalt kropssprog, og showet var som altid pakket med sjove punchlines, såsom:
"You know... the she-Bush is right." :D
#6 Highland Park 16 år siden
#7 elwood 16 år siden
[url= er da kær...not![/url]
#8 Highland Park 16 år siden
Hvis jeg ellers kunne stemme...
Der kom godt nok også nogle ekstremt lumre bemærkninger fra visse af de adspurgte borgere.
#9 elwood 16 år siden
men kæft mand de der hill billys typer fra hendes by (eller hvo'en det var) de var skægge og høre på de var bare så langt ude.
Interview'eren" I think they prefer to be called Afro Americans.
Old guy with beard "whatever"
men uha jeg glæder mig til Obama vs. McCain debatten det bliver epic.
btw nogen der følger lidt mere med i valget generelt, står Obama stadigvæk stærk nok, eller er McCain begyndt og være mere truene.
Håber satme ikke McCain bliver valgt.
#10 Benway 16 år siden