Gravatar

#1 elwood 15 år siden

Kære filmz'er lad os give den stakkels Heath Ledger lidt fred, og snakke lidt om filmens andre skuespiller, og aspekter.

Er jeg den eneste som virkelig ser frem til Aron Ekhardt som Harvey Dent (Så ham i Thank you for smoking for par dage siden, og der er han jo helt for"rygene" hehe) som jeg har sagt før, mener jeg også han er en utrolig dyb karakter (nok mest når han er Two-face hvor han jo kæmper med hans indre dæmon så at sige)

Men som Harvey Dent fremstår han jo som en af de mest karismatiske personer, som man ikke kan andet end holde af.

Men altså fra første gang jeg så at det sku være Aron Ekhardt tænkte jeg "jamen self. det jo logisk, han vil passe perfekt til rollen" Harvey Dent er jo netop en sammensmeltning af mange af de roller Ekhardt har spillet før i tiden.

Batman I skikkelse af Christian Bale, kan godt være The Jokester er the Main Event, men Helten er nu Batman, og ja denne gang ser det ud til at The Jokester er ham som får testet The Bat for Alvor, vi har set Batman tale om at han nu ved hvad han er nødt til og blive, for at ku slå folk som The Jokester

Men hva med hans Alter Ego Bruce Wayne? hvordan vil alt dette påvirke ham, ser jeg også frem til at finde ud af.

Og så håber jeg at Cheif Gordon, får lidt mere og vise denne gang, Batman og Cheif Gordon the Dynamic Duo (no batman 1966 jokes here thx hehe)

Alfred (Michael Caine) jeg må indrømme jeg ikke rigtig ved hvad udvikling der sku være her, jeg forudser dog ud fra trailerne at han vil tale en del til Batman/Master Wayne's Fornuft, når han er ved og ryge ud over kanten, måske et lille frisk skænderi med sin herre, men ellers så har jeg også kun Ros til Caine, han er jo den perfekte butler, med en behaglig stemme 8-)

Lucius Fox (morgan Freeman) lyder også til han vil forsøge og tale The Bat lidt til fornuft, og ellers står han vel primært for at udvikle hans nye udstyr.

Og sidst har vi Den nye forberede? udgave af Rachel i form af Maggie Gyllenhaal, som indrømmet er milevidt bedre skuespiller end Katie Holmes, så jeg er også spændt på at se hvor vi tager den karakter hen af.

Ja det var blot min små tanker om en af 2008's mest ventede film for mig, men hvor vi lige ku snakke lidt om andre aspekter end Heath Ledger og The Joker (ikke fordi jeg hader ham herregud The Jokester er en af mine ynglingsskurke, jeg synes bare lige de andre sku nævnes også)

Der jo også andre aspekter af filmen, musikken ser jeg også meget frem til, den var jo hel genial i Batman Begins, og jeg er spændt på at høre hvad de finder på af nyt denne gang.

Og så kan jeg næsten ikke vente på at få Batman Begins på Blu-ray 8-)




J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 elwood 15 år siden

Når jeg sidder og tænker tilbage på alle de klip jeg har set fra The Dark Knight er det også begrænset hva vi har set med Harvey Dent, middags selskabet, The Speech, og et enkelt klip af ham i Bilen.

men det betyder vel blot jeg har en masse godt i vente til biffen, som ikke er blevet spoilet af diverse pizzakæder hehe ved godt klippene er frivillig, og jeg er også stoppet for længst med at se dem, fordi til sidst ender de bare med og ha vist alle højdepunkterne på nettet.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 database 15 år siden

Lige præcis og glem ikke geniet bag: Christopher Nolan :)
Gravatar

#4 elwood 15 år siden

#3 hehe doh!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 PredatorX 15 år siden

Nej du er bestemt ikke den eneste der ser frem til Harvey Dent og Two-face. Faktisk er det næsten hans historie jeg ser mest frem til at se.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#6 elwood 15 år siden

#5 Udfra det jeg har læst som Mr. Nolan har sagt så sku Det også være hans oprindelse historie der er i fokus, og The Jokester er "blot" den nye skurk som Batman kæmper mod denne gang.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 PredatorX 15 år siden

#6

Ja præcis:-) Også lidt det samme jeg har fået ud af hans udtalelser.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#8 Bohemian 15 år siden

Glæder mig til at se, hvor meget man kommer til at se til Scarecrow.
Free in serenity.
Gravatar

#9 elwood 15 år siden

#8 Cilian Murphy var hvertfald kanon i den rolle, han formåede og være en man frygtede og så var der bare noget ved hans ansigt, der gjorde man ikke var i tvivl om han var ond, slesk og snu tror jeg det hedder 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 cansi 15 år siden

Elwood. Jeg er enig med at vi burde slappe lidt af med Heath. Men problemet er bare at hver gang man ser noget nyt med ham, bliver man hel hyped op igen. Og nu ved jeg jo at du har valgt at ikke se flere klip..

Men jo Aaron Eckhart, glaeder jeg mig meget til at se. Latino Preview anmeldeleren, sagde at ikke nok med Heath Ledger saa giver Aaron fyren en oscar vaerdi praestation...
Men personligt glaeder jeg mig til Gary Oldman, synes bare han er sejere og sejere for hver gang man ser ham.

Christian Bale er allerede en af mine ynglings skuesspiller.

Man ved at Morgan og Michael Caine nok skal klare deres job... Ogsaa er der jo Maggie som afloeser Katie. Og der er jeg ogsaa spaendt paa hvordan det falder sammen til sidst.

Hvis man har laest anmeldelserne for TDK saa kan man ikke have undgaaet lagt maerke til at en af de ting som anmelderne som er vilde med var Skuesspil niveauet er virkelig hoej i denne film...

Skriv ny kommentar: