Gravatar

#141 Batsy 14 år siden

139# Jamen undskyld da. Jeg kan ik gøre for jeg er perfekt i at stave og er ved at blive godt træt af de her Lær stave bedere, bliver bedere til din grammatik. osv osv.

Men jeg kan ikke gøre for at jeg får 4 i min grammatik i skolen, er trodsalt ikke dansker. Men ja lad os det ligge er bare træt af det.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#142 filmz-ab 14 år siden

Myrepip (138) skrev:
Du behøver skam ikke beklage :) Koncensus gør mig ikke mere overbevist om mine egne meninger.

Bruce overbeviser vel kun Bruce. Længe leve stædighed :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#143 filmz-Myrepip 14 år siden

Batsy (141) skrev:
139# Jamen undskyld da. Jeg kan ik gøre for jeg er perfekt i at stave og er ved at blive godt træt af de her Lær stave bedere, bliver bedere til din grammatik. osv osv.

Men jeg kan ikke gøre for at jeg får 4 i min grammatik i skolen, er trodsalt ikke dansker. Men ja lad os det ligge er bare træt af det.

Så har du da vist ikke points nok til at blive i landet? ;)
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#144 filmz-ab 14 år siden

Du skrev da til mig "læs bedre igen". Det kunne jeg så ikke, da du skrev vrøvl. Men nu har jeg fattet det, så ta' det roligt :-)

Gravatar

#145 filmz-Myrepip 14 år siden

a@babo (142) skrev:
Bruce overbeviser vel kun Bruce. Længe leve stædighed :-)

Jeg tror du har misforstået betydningen af begrebet :) Stædighed i en debat, er når man ikke lader sig overbevise af bedre argumenter. Du excellerer ikke just i den disciplin her til aften :)
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#146 filmz-ab 14 år siden

Myrepip (143) skrev:
Så har du da vist ikke points nok til at blive i landet? ;)

God point(e) :-) Øt af min kiosk :-)
Gravatar

#147 Batsy 14 år siden

143# hehe, håber på en bedere karekter! :)

144# Jeg var måske lige lovligt for grov, men har et kort temprament, men tar det skam roligt :) Undskyld for min opføresel.

Gravatar

#148 Batsy 14 år siden

146# Well then goodbye then :)

Gravatar

#149 filmz-ab 14 år siden

Myrepip (145) skrev:
Du excellerer ikke just i den disciplin her til aften :)

Det gør du så..? :-) Jeg ved ihvertfald, at stædighed er dit mellemnavn :-) Og du kan ikke overbevise mig om andet, uanset hvad :-)
Gravatar

#150 filmz-ab 14 år siden

IK (140) skrev:
Klart! Det får mig til at tænke over folks snak om at Ledger spiller bedre end Bale i TDK. Der er ikke tvivl om at han leverer den største og mest mindeværdige præstation i filmen, men det er jo også den karakter der er sværest at spille og også den der kan spilles bedst. Begge skuespillere portrætterer forskellige karakterer, og jeg finder det irriterende ubrugeligt når folk kommer med sådanne kommentarer. Batman er selvfølgelig ikke så svær at spille, men derfor er hans præstation ikke dårligere. Måske ikke ligeså mindeværdig,

Personligt holder jeg mest af scenerne med Wayne/Batman i filmen, da jeg finder karakteren mest interessant. Jeg har altid elsket og beundret helten, skurkene, byen osv., og for mig er det også hovedpersonen der driver filmen, og er så taknemmelig for at det er den karakter der har mest screen-time, og gennemgår den største udvikling. Modsat mange andre har jeg aldrig følt at Ledger stjal billedet hver eneste scene og overskyggede Bale. Ledgers præstation er blandt de mest velspillede jeg nogensinde har set, men det er den tragiske historie og heltens fantastiske udvikling(selvfølgelig mange andre ting), der gør TDK så ekstraordinær i min verden.

Godt sagt..

Skriv ny kommentar: