Jeg kan sagtens inkludere sammenhængen, som du henviser til og jeg kan sagtens forstå den kontekst, men formuleringsmæssigt har jeg ikke den binding til "sammenhængen", som du så gerne vil udrede for mig.
Jeg er ikke helt sikker på at jeg kan give dig ret heri, Myrepip, eftersom du åbenbart ikke har fanget sammenhængen mellem "sværd og pistol" og "Dordogne-floden". ;-)
Det er fordi Bruce og dig er som De Niro og Pacino i "Heat". Modsætninger, men alligevel meget ens på flere punkter. Så må I selv slås om hvem der er hvem; altså hvem af jer der er på den rigtige side af sagen ;)
Gamle mainstreams klaphatte, faneme nej! Det skal være en [url=
Jeg vil gøre et forsøg, om ikke andet så for min datters skyld!
BN (332) skrev:
Jeg er ikke helt sikker på at jeg kan give dig ret heri, Myrepip, eftersom du åbenbart ikke har fanget sammenhængen mellem "sværd og pistol" og "Dordogne-floden". ;-)
Sværd og pistol? Historien viser med al tydelighed, at pennen er det stærkeste våben. Bare se Hiroshima! Jeg er en notorisk romantiker og helt og aldeles mod vold som løsning til at afgøre noget som helst, med mindre det indebærer tæppebombning af Ahmadinejad med napalm.
Det er kun Gene Kelly som overlever tre dueller i træk, med mindre vi bruger [url= sammenpresset halm[/url]
BN (333) skrev:
Nej, jeg plejer også selv at bruge bazooka og flammekaster, men jeg bør jo i det mindste give Myrepip en teoretisk chance for at forsvare sig.
#331 filmz-ab 14 år siden
Så længe lever du vel ikke? :-)
#332 BN 14 år siden
#333 BN 14 år siden
Nej, jeg plejer også selv at bruge bazooka og flammekaster, men jeg bør jo i det mindste give Myrepip en teoretisk chance for at forsvare sig.
#334 filmz-Myrepip 14 år siden
Gamle mainstreams klaphatte, faneme nej! Det skal være en [url=
#335 filmz-Myrepip 14 år siden
Jeg vil gøre et forsøg, om ikke andet så for min datters skyld!
Sværd og pistol? Historien viser med al tydelighed, at pennen er det stærkeste våben. Bare se Hiroshima! Jeg er en notorisk romantiker og helt og aldeles mod vold som løsning til at afgøre noget som helst, med mindre det indebærer tæppebombning af Ahmadinejad med napalm.
Det er kun Gene Kelly som overlever tre dueller i træk, med mindre vi bruger [url= sammenpresset halm[/url]
Jeg siger saks!
#336 filmz-ab 14 år siden
Alt for dyrt i drift :-) Vi bruger kniv og C4 sprængstof :-)
#337 Hr. Nielsen 14 år siden
Mon ikke nærmere vi skulle sige i Jardin du Luxembourg kl 13?
I know Kung Fu og ellers ringer jeg efter den bosniske mafia;)
#338 BN 14 år siden
Eller Michael York. ;-)
Men Bruce, her er et billede fra stedet hvor vi mødes til duel:
Dordogne-floden
P.S. Herren på billedet er min ven Mr. Keitel.