jeg har netop fået den danske dvd version af The Devil Wears Prada i gave. Jeg ved at den engelske version har et kommentarspor med filmens klipper, hvilket jeg helt vildt gerne vil se, men det står ikke specificeret på den danske udgave om dette spor også er på den. Det ville være mærkeligt om det ikke var, men da gaven er plumberet tør jeg ikke bryde plumberingen, før jeg ved om den virkelig har det kommentarspor. Derfor ville jeg høre om der er nogen herinde der ved om kommentarsporet med klipperen er på den danske udgivelse.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Du kan naturligvis også tjekke vores egen anmeldelse af skiven, som bekræfter, at han er med på kommentarsporet på den danske udgivelse :-) Desværre er det ikke synderlig godt...
Jeg husker i øvrigt ikke en eneste reference til klipningen på kommentarsporet, men det er naturligvis noget tid siden, jeg lyttede til det, og jeg har lyttet til mange siden...
#3 hvorfor tjekkede jeg ikke filmz anmeldelsen med det samme...hjerneblødning. Tak for oplysningnen. Det er lidt nederen hvis kommentarsporet ikke er så godt. Jeg plejer aldrig at lytte til kommentarsporet, men det her havde jeg faktisk lyst til at lytte til. Jeg skal nok få lyttet til det alligevel, det kan jo være der er et enkelt guldkorn eller to.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#1 frahm-2 17 år siden
#2 maniac 17 år siden
http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=102...
#3 The Insider 17 år siden
http://www.filmz.dk/reviews/view/1387/
Jeg husker i øvrigt ikke en eneste reference til klipningen på kommentarsporet, men det er naturligvis noget tid siden, jeg lyttede til det, og jeg har lyttet til mange siden...
#4 frahm-2 17 år siden
hvorfor tjekkede jeg ikke filmz anmeldelsen med det samme...hjerneblødning. Tak for oplysningnen. Det er lidt nederen hvis kommentarsporet ikke er så godt. Jeg plejer aldrig at lytte til kommentarsporet, men det her havde jeg faktisk lyst til at lytte til. Jeg skal nok få lyttet til det alligevel, det kan jo være der er et enkelt guldkorn eller to.