Gravatar

#91 Hr. Nielsen 11 år siden

Ispep (90) skrev:
Jeg ved ikke om nogen dyrker den stil?
Pjat og jo du ved godt, at der findes sådanne. Du har endda beskyldt utallige for det igennem årene, så spil nu ikke dum, for det er du ikke....En tosset skiderik, men ikke en dum idiot:-)

Ispep (90) skrev:
Jeg ved ikke med dig, men jeg mener ikke alles smag er lige god
Nej f.eks synes du jo din egen er bedre end BNs.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#92 the_paki_don 11 år siden

Og generelt de folk, der ikke kan undgå at udstøde et lille hvin, når de snakker om Robert Pattinson og de synes, at Twilight filmene vil stå som "tween generationens Godfather" film er heller ikke folk, hvis meninger der skal tillægges stor værdi, når det gælder film.

Så måske, BN, er det ikke så meget, at Ispep har skiftet mening om, f.eks., Inception, men måske rettere de personer, som du synes, at Ispep har lyttet til, der er "problemet".

Måske er det ikke folk som dig (for at nævne en person, hvis integritet og viden om film du KLART stoler på), men folk som jeg nævnte i første paragraf, at du "frygter", at han har ladet sig påvirke af/vil kunne sammen med?

Det synes jeg ikke, at man bør frygte, hvis det er tilfældet.

Gravatar

#93 BN 11 år siden

Ispep (90) skrev:
Muligt du anser dette udsagn som arrogance, men sådan er det nu engang.

Det var nu godt nok dine egne tidligere udsagn om, at JEG var arrogant (fordi jeg fokuserede på min egen oplevelse og mening fremfor andres), jeg sigtede til.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#94 Hr. Nielsen 11 år siden

BN (93) skrev:
JEG var arrogant (fordi jeg fokuserede på min egen oplevelse og mening fremfor andres)
Mage til arrogance har jeg da heller ej oplevet før menneske. Fy for satan siger jeg bare. Fy for satan!!!

Så kunne jeg jo smide en smiley her,
for at du fangede ironien BN, men det tror jeg nu nok du gør alligevel.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#95 BN 11 år siden

#94:

LOL
Gravatar

#96 Ispep 11 år siden

Rocky 'not so' Balboa (91) skrev:
Pjat og jo du ved godt, at der findes sådanne

Jeg har beskyldt nogle, men jeg har da ikke kunne påvise det som en definitiv sandhed. Jeg håber så sandelig ikke dette er sandt for nogle, ellers knækker man da rent psykologisk. Men om disse typer findes, altså teoretisk, det kan måske ikke afvises, nej. Nu er filmmediet nok så "sølle" til at det måske forekommer så hyppigt, særligt på amatørplan, men inden for andre "kategorier" kan det da bestemt ikke udelukkes.
Gravatar

#97 BN 11 år siden

Nå, Ispep, hvad skal vores næste "epic battle" handle om?

Her er et par forslag:

1) Politimanden på hug i "The Next Three Days"

2) Er De Niros karakter i "Heat" en skurk?

3) Har Eastwoods karakter i "Unforgiven", William Munny, ændret sig siden sin karriere som lovløs?

4) Hvem er BN?

5) Hvem myrdede J.F. Kennedy?

6) Har der virkelig været mennesker på månen?

7) Hvem af os to - BN og Ispep - er mest stædig og kværulantisk?

8) Hvordan man lærer BN at skrive korte indlæg

9) Skyldes BN's forkærlighed for de tre Star Wars-prequels en psykisk brist, eller blot momentale indfald af smagløshed?
Gravatar

#98 Ispep 11 år siden

the_paki_don (92) skrev:
Inception, men måske rettere de personer, som du synes, at Ispep har lyttet til, der er "problemet".

BN må stole på sin egen argumentation, som han har rigeligt af til den film.
Gravatar

#99 Ispep 11 år siden

Vi har jo været vidt omkring, selvom det er oplagt at tage Star Wars snakken igen :D

Punkt 4 lyder ellers spændende. Det er lidt a la Prometheus.. Hvem er vi. Hvor kommer vi fra. Formentlig med mere kød på. Og så til punkt 6 i forlængelse af punkt 4. Har der været mennesker på månen? Det lyder sgu som vupti-pede reklamen :D
Gravatar

#100 BN 11 år siden

#99:

:-)

Skriv ny kommentar: