Gravatar

#81 Hr. Nielsen 11 år siden

Ispep (80) skrev:
For mig er sandsynligheden større at finde kvalitative, spændende og udfordrende film hos folk der ved noget - eksperter, filminteresserede etc.. Derfor vægter jeg ikke alles filmmeninger lige højt.
og det er jeg såmænd også enig i:) Om jeg ender med at kunne lide dem, er så en anden snak og hvorfor jeg ikke kunne, eller måske kunne og det var det denne snak drejede sig om, tror jeg da????? Ha ha, vi kommer vidt uden at komme nogen vegne:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#82 Ispep 11 år siden

Ja, respekt og respekt. Vel nok indtil videre kun ud fra det faktum, at han er meget anerkendt og dygtig. Jeg har ikke set nok til ham til at have dyb respekt for ham i den forstand.

Rocky 'not so' Balboa (79) skrev:
Og det er jo det som det hele drejer sig om

Eller også kunne jeg være enig med ham :D Det tror jeg dog alligevel ikke jeg bliver om Kane, for en bedre film fås næsten ikke, men okay Bergman :D
Gravatar

#83 Ispep 11 år siden

Der er jo ingen garantier, nej. Men der er god sandsynlighed for man finder kvalitet i filmhistorien end en aften hos BN over øl haha!! Og hvor ofte har vi to ikke også kunnet se kvalitet, selvom vi ikke var så vilde med filmene rent personligt?
Gravatar

#84 Hr. Nielsen 11 år siden

Ispep (83) skrev:
der er god sandsynlighed for at man finder mere kvalitet i filmhistorien end en aften hos BN over øl
Ja det har du ret i, for BN drikker nemlig ikke øl;)

Ispep (83) skrev:
hvor ofte har vi to ikke også kunnet se kvalitet, selvom vi ikke var så vilde med filmene rent personligt?
Ordret kvalitet brugt sådan, lyder måske lidt vandet, men ved hvad du mener. Og jo, jeg kan godt og det mener jeg man burde kunne, fra tid til anden skelne mellem min personlige smag og måske finde en film dårlig eller at rettere at JEG ikke kunne lide den, men samtidig til dels forstå dens status og anerkendelse, da jeg kan se nogle kvaliteter trods alt. Der findes dog også en del film, hvor jeg bare ikke fatter at folk er så voldsomt begejstret (Hvem sagde Fight Club, som jeg stadig synes er en middelmådig film;).
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#85 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Er I i job?
Doctor Last Warning
Gravatar

#86 the_paki_don 11 år siden

Jeg er i hvert fald på arbejde lige nu...
Gravatar

#87 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Jeg indser for sent min fejl. Jeg er jo også på arbejde. Damn.
Doctor Last Warning
Gravatar

#88 BN 11 år siden

Doom (85) skrev:
Er I i job?

Jeg var på arbejde for 11 timer siden. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#89 BN 11 år siden

Ispep (80) skrev:
Hvad der ligger hos den enkelte, så taler vi om personlige præferencer.

Ja. Men personlige præferencer er dér vi allesammen ender eller tager vort udgangspunkt, efter at have modtaget nok så mange input, tips og anbefalinger. Hvad der er godt og skidt, ved vi derfor til syvende og sidst bedst selv. Og denne konklusion har ikke en dyt med arrogant bedreviden at gøre - nej, det er bare en realistisk erkendelse af, at vi hver især har en personlig filmsmag. Andre kan komme med forslag og anbefalinger, men de kan aldrig STYRE hvad vi skal kunne lide med nok så megen snak om bestemte films status.

Jeg vælger derfor at tro, at du virkelig har tabt alt ... eller ihvertfald cirka halvdelen af alt ... for "Inception", uden at du i dén proces har villet lefle for andre. At jeg så ikke forstår det, er en anden snak.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#90 Ispep 11 år siden

BN (89) skrev:
Hvad der er godt og skidt, ved vi derfor til syvende og sidst bedst selv

Igen, det er ret logisk.

BN (89) skrev:
Og denne konklusion har ikke en dyt med arrogant bedreviden at gøre - nej, det er bare en realistisk erkendelse af, at vi hver især har en personlig filmsmag

Jeg ved ikke med dig, men jeg mener ikke alles smag er lige god - ligesådan tillægger jeg heller ikke alles smag lige meget værdi. Muligt du anser dette udsagn som arrogance, men sådan er det nu engang.

BN (89) skrev:
uden at du i dén proces har villet lefle for andre

Det ville da være selvbedrag. Jeg ved ikke om nogen dyrker den stil?

Skriv ny kommentar: