Gravatar

#1 fubar 18 år siden

http://www.imdb.com/title/tt0809488/
Er der nogen der ved om denne noget længere version af de to første Godfather film stadig eksistere? Har prøvet at søge efter den, men kan umidlbart ikke finde den.
Gravatar

#2 elwood 18 år siden

ahh snydt troede lige scarface var på spil igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Yoda 18 år siden

Det var også min første tanke ;-)

Mig bekendt er sammenklipningen af part 1 & 2 ikke udgivet på dvd.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 fubar 18 år siden

Lidt af en skam, da denne udgave, sådan som jeg kan regne det ud, er over 1 time længere.
Ved du så om den har været udgivet på vhs?
Gravatar

#6 filmz-Scarface 18 år siden

Godfather er verdens bedste film.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#7 Yoda 18 år siden

Den er i hvert fald blandt verdens bedste film.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 Benway 18 år siden

Ifølge imdb findes der en udgave der endda er lidt længere endnu. Den har kørt i fjernsynet på et tidspunkt, men jeg husker den som en anelse langtrukken i forhold til filmene, og historien virker knap så godt når den er fortalt kronologisk. Den er dog stadig fremragende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#9 jessup 18 år siden

tv versionen er også en anelse censureret- Jeg har haft den på video på et tidspunkt men det er flere år siden.
This is just until June
Gravatar

#10 fubar 18 år siden

Er jeg godt klar over. Eftersom det er den jeg efterspørger, og som jeg har fundet på vhs inde på amazon.

Skriv ny kommentar: