Gravatar

#21 elwood 16 år siden

#19 tving ham til og se 6 udsendelser af The View, hvor han skal grinne hele vejen igenem ude pause.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 filmz-gofferoffer 16 år siden

Det er da simpelthen for latterligt og direkte inkompetent. Ja, endnu et bevis på, at akademiet ikke skal tages alt for seriøst. Men mange tak for forklaringen :-)
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#23 Highland Park 16 år siden

Michael Andersen (20) skrev:
And the Oscar for Best Original score goes to… my ass.

Da ikke uden at vi først har hørt et lydklip!

#21: Nu kender jeg ikke den serie Elwood, men det lyder da som en fair straf! Især det med at han skal grine uden pause. Det er vedtaget! ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#24 Michael Andersen 16 år siden

#22 Det var så lidt :) Eller som jeg plejer at sige: Det er altid rart at kunne være til mere filmmusikhjælp end at bare at svare på spørgsmålet, fra gæster med et helt andet verdensbillede, "Hvorfor fanden har du soundtracket til en film som "Supergirl"?

#23 For Your Consideration. Lydklip er på vej med posten, og som bevis på at det kan du sagtens stole på, har jeg også sendt en Blu-ray version af "Simple Jack" med.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#25 Highland Park 16 år siden

Michael Andersen (24) skrev:
#23 For Your Consideration. Lydklip er på vej med posten, og som bevis på at det kan du sagtens stole på, har jeg også sendt en Blu-ray version af "Simple Jack" med.

You m-m-m-mmm-m-make me happy.

[url= play ball....we play ball. I knoowwww.....you want the goodies![/url]
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#26 elwood 16 år siden

#23 det er ikke en deciderede serie, men nok nærmere et talkshow program, jeg synes bare talkshows i flertal lød skørt 8-)

Må jeg præcentere The View

I er advaret...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: