Jeg kan kun tilslutte mig. Den er rigtig god. Meget imponerende lavet og filmet. Den har nogle ret underholdende kameravinkler bl.a. på et tidspunkt da et lig filmes gennem en lampe :)
Desuden har den et flot score af John Barry. Lidt i stil med hans James Bond temaer.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Den ser/ lyder da fed, hmm sku man hive den hjem til samlingen.
argg jeg skal snart ud efter nyt dvd møbel har ikke plads på mit sølle ikea magic tv bord mere, rettelse jeg har ikke plads jeg stabler dvd'er rundt omkring i lejligheden 8-)
men filmen lyder da ret intressant, så jeg tror da lige den skal tjekkes ud.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er sjovt at DVDTimes anmelderen hader lige præcis de kameravinkler som jeg elsker. :)
Det er selvfølgelig en smagssag men efter min mening føjer det til den "legende" tone i filmen, og gør den visuelt mere spændende. Jeg synes rent kommunikativt at det fungere godt. F.eks. lampe-sekvensen der giver en følelse af at være spærret inde eller frøperspektivet der ofte bliver brugt til at få omgivelserne til at virke overvældende. Men det er måske min forkærlighed for noir der skinner igennem.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#1 davenport 19 år siden
Er der nogen der kender denne? Ret vild udgave, men jeg kender ikke filmen..
Skulle være Michael Caines gennembrudsfilm.
#2 filmz-Bruce 19 år siden
#3 Benway 19 år siden
Desuden har den et flot score af John Barry. Lidt i stil med hans James Bond temaer.
#4 davenport 19 år siden
Der er ellers mange fede ting med filmen i den box.
Har i boxen??
#5 elwood 19 år siden
argg jeg skal snart ud efter nyt dvd møbel har ikke plads på mit sølle ikea magic tv bord mere, rettelse jeg har ikke plads jeg stabler dvd'er rundt omkring i lejligheden 8-)
men filmen lyder da ret intressant, så jeg tror da lige den skal tjekkes ud.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 filmz-Bruce 19 år siden
DVDTimes
Der er en DTS udgave i Frankrig, men uden undertekster!
#7 Benway 19 år siden
Nej, men den ser godt nok fristende ud. :)
Kan du se TCM? De plejer at blive sende den indimellem. Det er i hvert fald der jeg har set den.
#8 Benway 19 år siden
Det er sjovt at DVDTimes anmelderen hader lige præcis de kameravinkler som jeg elsker. :)
Det er selvfølgelig en smagssag men efter min mening føjer det til den "legende" tone i filmen, og gør den visuelt mere spændende. Jeg synes rent kommunikativt at det fungere godt. F.eks. lampe-sekvensen der giver en følelse af at være spærret inde eller frøperspektivet der ofte bliver brugt til at få omgivelserne til at virke overvældende. Men det er måske min forkærlighed for noir der skinner igennem.