den kan jeg ikke klare så kort: Peter sellers/Shiley Mclaine (Being there)- Shirley Maclaine/Jack Lemmon (The Appartment) - Jack Lemmon/Walter Matthau (The Odd Couple m.fl.) - Walter Matthau/Kevin Bacon (JFK).
Så kom JFK i brug selvom det er lidt snyd:) jeg tror ikke Lemmon er med i JFK men er ikke sikker men så er den et led kortere.
#31 Nu må jeg slå i bordet. Den går ikke med danske stemmer og engelske stemmer, for så skulle Puk Scharbau have spillet sammen med Drew Barrymore i ET og det har hun ikke, for de spiller samme rolle. Du snyder altid Remo, puh hvor er du lille ;)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
#42 Nej, "snyde" er et grimt ord, men jeg advarede jo også om at forslaget kun var gældende "Hvis man tænker ekstra kreativt". Du er jo bare en player-hater, lille Per ;)
hej, kan vi ikke blive enige om én der har bolden. Man vinder ved at have mindre led eller det samme antal led som den giver et navn der skal linkes med Bacon. Den der stiller udfordringen skal angive det antal led som Han/hun kan få det kogt ned til. Stemmer gælder ikke fra tegnefilm men V.O.(Voice Over) er ok.
Hvad menes der om det?
Der kan ikke stilles nogle generelle regler om sværhedsgraden af navne men hvis man går på IMDB for at finde en der drikker en latté i baggrunden af en film er det vel en smule for svært. Når man stiller udfordringen må der ikke bruges IMDB eller Bacon siden på www.
Der er selvfølgelig gentagelser fra første post men det synes alligevel uklart.
#48 Jo, det vil jeg også kalde et led. Det er det der er mellem de to navne i enderne ikk? Hvis de spiller over for hinanden er der jo ZERO (udtales med fransk accent) led :oP
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
#41 jessup 18 år siden
Peter sellers/Shiley Mclaine (Being there)- Shirley Maclaine/Jack Lemmon (The Appartment) - Jack Lemmon/Walter Matthau (The Odd Couple m.fl.) - Walter Matthau/Kevin Bacon (JFK).
Så kom JFK i brug selvom det er lidt snyd:) jeg tror ikke Lemmon er med i JFK men er ikke sikker men så er den et led kortere.
#42 chuck 18 år siden
#43 chuck 18 år siden
#40 Jeg troede ellers jeg havde den, men jeg kan ikke huske Bacon og Woody Allen i samme film.
#44 Ikari 18 år siden
#45 chuck 18 år siden
#46 Ikari 18 år siden
#47 jessup 18 år siden
Hvad menes der om det?
Der kan ikke stilles nogle generelle regler om sværhedsgraden af navne men hvis man går på IMDB for at finde en der drikker en latté i baggrunden af en film er det vel en smule for svært. Når man stiller udfordringen må der ikke bruges IMDB eller Bacon siden på www.
Der er selvfølgelig gentagelser fra første post men det synes alligevel uklart.
#48 filmz-grev_michal 18 år siden
Udmærket, men der er stadig 2 led :-)
Jeg er enig ;-)
For at gøre det mere overskueligt kan jeg skrive det sådan:
Peter Sellers -->
xxx --> Kevin Bacon
- Vi er enige om at der kun er et led dér ikke, 1 person mellem
Bacon og den pågældene person = 1 led.
#49 filmz-Chemic 18 år siden
Agreed!
Jo, det vil jeg også kalde et led. Det er det der er mellem de to navne i enderne ikk? Hvis de spiller over for hinanden er der jo ZERO (udtales med fransk accent) led :oP
#50 filmz-grev_michal 18 år siden
Fint synes bare der havde været lidt forvirring omkring hvad der var hvad så ville lige have det slået fast :-)