Jeg fik lige en ide til en ny quiz herinde mellem alle de gode der nu er...
Mange kender jo nok Kevin Bacon teorien, som går på at han kan "linkes" til alle i Hollywood. Det er lang tid siden jeg læste en artikel om det i Empire, men det er en meget sjov teori.
Reglerne omkring quizzen har jeg ikke tænkt meget over, så kom endelig med justeringer:
- Man skriver navnet på en skuspiller/instruktør som kan forbindes til Kevin Bacon
- Skal vi sætte en max. ved 20 led? Evt. skrive antallet af led?
- Vi andre skal så finde vejen fra Kevin Bacon til >>indsæt navn<<
- Som alle andre quizzer herinde er de sædvanlige hjælpemidler ikke tilladt
- Runden overdrages til den der svarer korrekt og får det bekræftet af "udspørgeren"
- Hvis ikke den gættes inden 2 dage postes en ny
Synes selv det er en sjov lille quiz, men nu må vi se om folk gider... I will begin the show
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Skal den ikke fortsætte med det sidste navn, så den ikke bliver for stereotyp den her quiz? Altså skulle eksemplet i #4 fortsætte med Denzel Washington i stedet. Jeg ved ikke hvad I siger til det forslag?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
#1 filmz-Chemic 19 år siden
Mange kender jo nok Kevin Bacon teorien, som går på at han kan "linkes" til alle i Hollywood. Det er lang tid siden jeg læste en artikel om det i Empire, men det er en meget sjov teori.
Reglerne omkring quizzen har jeg ikke tænkt meget over, så kom endelig med justeringer:
- Man skriver navnet på en skuspiller/instruktør som kan forbindes til Kevin Bacon
- Skal vi sætte en max. ved 20 led? Evt. skrive antallet af led?
- Vi andre skal så finde vejen fra Kevin Bacon til >>indsæt navn<<
- Som alle andre quizzer herinde er de sædvanlige hjælpemidler ikke tilladt
- Runden overdrages til den der svarer korrekt og får det bekræftet af "udspørgeren"
- Hvis ikke den gættes inden 2 dage postes en ny
Synes selv det er en sjov lille quiz, men nu må vi se om folk gider... I will begin the show
#2 filmz-Chemic 19 år siden
Scarlett Johannson
Der er kun 3 led så vidt jeg kan gennemskue...
Måske en kan finde en kortere vej :D
#3 filmz-Chemic 19 år siden
#4 jessup 19 år siden
Denzel Washington - jeg har den i to - er der nogen der kan klare den i 1?
#5 jessup 19 år siden
#6 filmz-Chemic 19 år siden
Der er højst sandsynlig flere svar på #4 også, men mit bud er:
Denzel (Philadelphia) - Tom Hanks (Philadelphia/Apollo13) - Kevin Bacon (Apollo13)
#7 jessup 19 år siden
Den er din.
#8 chuck 19 år siden
#9 filmz-Chemic 19 år siden
Ny:
Jim Carrey (Jeg kan tælle at der skal 4 navne ind i mellem)
#10 chuck 19 år siden