Gravatar

#81 chuck 18 år siden

#80 Hehe, den er svær, men det hjælper at kende dig. Dine to yndlingsfilm:
Lancaster/Curtis (Sweet Smell of Success) Curtis/Nicholson (The Last Tycoon)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#82 jessup 18 år siden

den er godtaget - selvom min version er helt anderledes: lancaster/De Niro (Novecento aka 1900) De Niro/Nicolson (The Last Tycoon) :)
This is just until June
Gravatar

#83 chuck 18 år siden

#82 Hehe, selvfølgelig! Jeg startede bare med den film som du har snakket allermest om ;)

Forbind Jack Nicholson med Peter Lorre.
Gravatar

#84 jessup 18 år siden

det må du gøre bedre - The Raven
This is just until June
Gravatar

#85 jessup 18 år siden

Da jeg ved den er rigtig så får du næste udfordring som heller ikke er så svær - men det kan være du ryger ind i "hvad er det nu den hedder" - du har også en mulighed for at gøre det bedre end mig da jeg ikke ved om de har lavet en film sammen.

Forbind Peter Lorre med James Cagney.
This is just until June
Gravatar

#86 chuck 18 år siden

#85 HA! jeg har lige læst en masse om The Hustons, så nu vil jeg prøve at være lige så overlegen som dig i #84 ;)

Lorre/Walter Huston (The Maltese Falcon) Huston/Cagney (Yankee Doodle Dandy) imponeret??? ;)
Gravatar

#87 jessup 18 år siden

meget imponeret - især fordi jeg ikke pt. ved hvem Walter Huston er andet end hvem hans famile er :) min var peter lorre/Bogart (The Maltese falcon) bogart/Cagney (angels with dirty faces)

du er den
This is just until June
Gravatar

#88 jessup 18 år siden

I google fight er Cagney marginalt mere kendt end Peter lorre.

http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&am...
This is just until June
Gravatar

#89 chuck 18 år siden

#87 Kender mest Walter Huston i Oscar-sammenhæng. Cagney vandt sin eneste Oscar for YDD :) John Huston er den eneste instruktør, der har instrueret både far og afkom til Oscars for skuespil. Angelica for Prizzi's Honor og far Walter i Treasure of the Sierra Madre. Huston/Bogart (Treasure) Lorre/Bogart (Maltese) var også en mulighed, men ikke nær så blæret og arrogant ;)

Forbind James Cagney med Kevin Bacon :)
Gravatar

#90 jessup 18 år siden

var lige inde at tjekke Walter på IMDB - selvfølgelig kender jeg hans fjæs.

den var sværere og det bliver et samsurium af tidligere - men her er en indtil en bedre kommer:

cagney/borgart (angels...) bogart/lorre (the maltese...) lorre/Ncholson (the raven) Nicholson/Bacon (A Few Good men)
This is just until June

Skriv ny kommentar: