#80 Hehe, den er svær, men det hjælper at kende dig. Dine to yndlingsfilm: Lancaster/Curtis (Sweet Smell of Success) Curtis/Nicholson (The Last Tycoon)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Da jeg ved den er rigtig så får du næste udfordring som heller ikke er så svær - men det kan være du ryger ind i "hvad er det nu den hedder" - du har også en mulighed for at gøre det bedre end mig da jeg ikke ved om de har lavet en film sammen.
meget imponeret - især fordi jeg ikke pt. ved hvem Walter Huston er andet end hvem hans famile er :) min var peter lorre/Bogart (The Maltese falcon) bogart/Cagney (angels with dirty faces)
#87 Kender mest Walter Huston i Oscar-sammenhæng. Cagney vandt sin eneste Oscar for YDD :) John Huston er den eneste instruktør, der har instrueret både far og afkom til Oscars for skuespil. Angelica for Prizzi's Honor og far Walter i Treasure of the Sierra Madre. Huston/Bogart (Treasure) Lorre/Bogart (Maltese) var også en mulighed, men ikke nær så blæret og arrogant ;)
Forbind James Cagney med Kevin Bacon :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
#81 chuck 18 år siden
Lancaster/Curtis (Sweet Smell of Success) Curtis/Nicholson (The Last Tycoon)
#82 jessup 18 år siden
#83 chuck 18 år siden
Forbind Jack Nicholson med Peter Lorre.
#84 jessup 18 år siden
#85 jessup 18 år siden
Forbind Peter Lorre med James Cagney.
#86 chuck 18 år siden
Lorre/Walter Huston (The Maltese Falcon) Huston/Cagney (Yankee Doodle Dandy) imponeret??? ;)
#87 jessup 18 år siden
du er den
#88 jessup 18 år siden
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&am...
#89 chuck 18 år siden
Forbind James Cagney med Kevin Bacon :)
#90 jessup 18 år siden
den var sværere og det bliver et samsurium af tidligere - men her er en indtil en bedre kommer:
cagney/borgart (angels...) bogart/lorre (the maltese...) lorre/Ncholson (the raven) Nicholson/Bacon (A Few Good men)