Det er så utrolig vigtigt, at I ved, at jeg er kommet tilbage fra min verdenstur. Jeg er blevet så meget klogere og uendeligt sejere end før.
Jeg har også set Django Unchained, Les Miserables og Zero Dark Thirty før nogen af jer (altså legalt), så det er med fornøjelse, at jeg kan bekræfte, at disse film indenfor hver genre er rigtigt gode!
Nu har jeg i ny og næ været inde og kigge på, hvad der er blevet snakket om her og nu kan jeg meddele, at nu stiger livsglæden og IQ'en gevaldigt. Velbekomme.
Jeg er ikke alene Filmz-brugeren I har fortjent... Jeg er også den bruger, I har brug for. Så I lige hvad jeg gjorde der? Det kommer til at bugne med kolosalle mængder awesomeness fra nu af.
#1 the_paki_don 11 år siden
Jeg har også set Django Unchained, Les Miserables og Zero Dark Thirty før nogen af jer (altså legalt), så det er med fornøjelse, at jeg kan bekræfte, at disse film indenfor hver genre er rigtigt gode!
Nu har jeg i ny og næ været inde og kigge på, hvad der er blevet snakket om her og nu kan jeg meddele, at nu stiger livsglæden og IQ'en gevaldigt. Velbekomme.
Jeg er ikke alene Filmz-brugeren I har fortjent... Jeg er også den bruger, I har brug for. Så I lige hvad jeg gjorde der? Det kommer til at bugne med kolosalle mængder awesomeness fra nu af.
Applaus.
Vi skrives ved, folkens!
#2 Thomsen 11 år siden
Velkommen hjem! ;-)
#3 JannikAnd 11 år siden
Velkommen hjem! :)
#4 Ispep 11 år siden
#5 Åkepool 11 år siden
Nu er året selvfølgelig ikke så langt endnu ;)
#6 Kisbye 11 år siden
Velkommen tilbage og Tak!!.
#7 Riqon 11 år siden
#8 tiany 11 år siden
#9 Ericmase 11 år siden
"Les Misérables" ligner ikke lige min type, men kan den da anbefales? Vil faktisk vide mest om "Zero Dark Thirty"! Skriv noget om den! :-)
"Django Unchained" skal jeg nok selv finde ud af.