Hey Filmz'ere! It is true, what many of you have heard...
Ja, jeg er stadigvaek paa min verdensrejse og paa soendag flyver jeg fra Buenos Aires til Los Angeles, hvor jeg opholder mig (med besoeg til San Francisco og Las Vegas) til d. 20. december og saa tager jeg til New York i to uger!
Er der nogen, der kan give mig tips om, der er nogle saerlige ting, jeg boer kaste et blik paa, naar jeg nu er "In the land of opportunities"? Det behoever ikke kun at vaere filmrelateret. :)
Det kan vare alt fra et godt sted at feste, et godt sted at spise, et godt sted at samle damer op, et godt sted at skyde med bue og pil... Alt!
Haaber I har haft det godt alle sammen og jeg beklager, at jeg ikke har beriget jeres liv med mine kommentarer. Men jeg vender frygteligt tilbage i 2013! Og selvfoelgelig ogsaa i denne traad. :)
I Vegas er der rig mulighed for at prøve alle slags våben på en shooting range.... alt fra granatkastere til desert eagles er muligt!
I L.A. bør du besøge Universal Studios og Six Flags... hvis du ikke gør, er jeg meget skuffet.
Mht. mad bør du besøge en Benihana... det er god underholdning. Ruth's Chris Steak House står desuden for noget af det bedste kød jeg indtil nu har smagt, samt klart den bedste sweet potato caserole jeg har prøvet... hvis man nu er til den slags.
Hvis du på turen fra San Francisco til Las Vegas (eller hvordan du nu kører rundt der) har mulighed for at bruge en dag eller to i Yosemite, er det også højt anbefalet herfra.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Tak for det, Lord Beef Jerky! Og Batsy! Mine sko er ganske almindelige Nike sko, jeg koebte fra Nike Factory store for 160 kr. Tror nok de er udgaaet, men hvis du er heldig, kan du stadigvaek koebe dem og opfylde din fantasi! Ellers kan vi moedes i det nye aar og saa kan du proeve dem. De er en stoerrelse 42. Og de er gule.
NY har så mange ting at se, at en tur gennem Manhattan, gør at du fremover bliver den nar der sidder og siger "der var jeg, der har jeg været, den har jeg set, det har jeg rørt ved", når du ser film med gutterne ;D Hvis det er turist turen, så se Statue of liberty, GZ, Empire, Museum of Natural History, Times osv. osv. Og spis på Fridays og Wendys (så du kan berette om firkantede bøffer og champignon i en burger.)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
NY har utallige superlækre sushi-steder, hvis du er til den slags. Bowery Ballroom er desuden et af mine favorit koncertsteder på Jorden, så hvis noget der falder i din smag, spiller imens du er det, gør du klogt i at give det en chance.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1 the_paki_don 12 år siden
Ja, jeg er stadigvaek paa min verdensrejse og paa soendag flyver jeg fra Buenos Aires til Los Angeles, hvor jeg opholder mig (med besoeg til San Francisco og Las Vegas) til d. 20. december og saa tager jeg til New York i to uger!
Er der nogen, der kan give mig tips om, der er nogle saerlige ting, jeg boer kaste et blik paa, naar jeg nu er "In the land of opportunities"? Det behoever ikke kun at vaere filmrelateret. :)
Det kan vare alt fra et godt sted at feste, et godt sted at spise, et godt sted at samle damer op, et godt sted at skyde med bue og pil... Alt!
Haaber I har haft det godt alle sammen og jeg beklager, at jeg ikke har beriget jeres liv med mine kommentarer. Men jeg vender frygteligt tilbage i 2013! Og selvfoelgelig ogsaa i denne traad. :)
#2 Batsy 12 år siden
Ej, vil godt have været i dine sko lige nu, håber det fortsætter at være awesome derovre!
#3 Lord Beef Jerky 12 år siden
I L.A. bør du besøge Universal Studios og Six Flags... hvis du ikke gør, er jeg meget skuffet.
Mht. mad bør du besøge en Benihana... det er god underholdning. Ruth's Chris Steak House står desuden for noget af det bedste kød jeg indtil nu har smagt, samt klart den bedste sweet potato caserole jeg har prøvet... hvis man nu er til den slags.
Hvis du på turen fra San Francisco til Las Vegas (eller hvordan du nu kører rundt der) har mulighed for at bruge en dag eller to i Yosemite, er det også højt anbefalet herfra.
#4 the_paki_don 12 år siden
#5 davenport 11 år siden
Hvis det er turist turen, så se Statue of liberty, GZ, Empire, Museum of Natural History, Times osv. osv.
Og spis på Fridays og Wendys (så du kan berette om firkantede bøffer og champignon i en burger.)
#6 Lord Beef Jerky 11 år siden
#7 the_paki_don 11 år siden