Jeg har sørme været så heldig at vinde VHS med the pledge. Tak for det. Nu er det bare sådan, at jeg aldrig plejer at vinde noget, så det kan kun være fordi det ikke har været mere en 5 deltagere. Kan det virkelig passe? Hvor mange har svaret og hvor mange rigtige?
#1 Tillykke med filmen, håber du får glæde af den, Hunn Har du tjekket vore anmeldelse af filmen ud her på Filmz.dk, betegn den som en lille ekstra sidegevinst. :)
Tillykke til dem der har vundet, og ja filmz.dk er bare mere flinke da vi via. telepati udvælger vinderne efter om de har prøvet at vinde noget før :-)
og hold udkig efter vores næste konkurrence der snart ser dagens lys!
ja, præmierne sendes direkte til vinderne (hvis navn/adresse er oplyst korrekt)
Heldige sku. Den eneste gang jeg har vundet noget, var da jeg vandt to billetter til The Fast and the Furious hos Cinemazone.dk. Jeg fik aldrig billetterne, ved ikke hvorfor... Cinemazone suger.. Ellers tillykke..
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
#1 hundeboll 23 år siden
Nu er det bare sådan, at jeg aldrig plejer at vinde noget, så det kan kun være fordi det ikke har været mere en 5 deltagere. Kan det virkelig passe?
Hvor mange har svaret og hvor mange rigtige?
#2 filmz-vassago 23 år siden
#3 azathoth 23 år siden
#4 Michael Andersen 23 år siden
Tillykke med filmen, håber du får glæde af den, Hunn
Har du tjekket vore anmeldelse af filmen ud her på Filmz.dk, betegn den som en lille ekstra sidegevinst. :)
#5 PlattFuss6.7 23 år siden
Tror osse det er første gang jeg har vundet noget, så tak for det.
BTW bliver det sendt med posten og hvornår?? eller hvordan og hvorledes.
#6 Michael Andersen 23 år siden
Hvis du nu fortæller alle de folk der bor i din by, at de skal lokke sig ind på Filmz.dk, så kan det jo godt være ,at du er heldig igen! :)
#7 commy 23 år siden
og hold udkig efter vores næste konkurrence der snart ser dagens lys!
ja, præmierne sendes direkte til vinderne (hvis navn/adresse er oplyst korrekt)
#8 filmz-mathias- 23 år siden
#9 hmn 23 år siden
Men jeg har lige opdaget at vi har fået en stak forkerte plakater, så det bliver nok først tirsdag eller onsdag de bliver sendt.
//HMN
#10 filmz-Daniel_Logan 23 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..