Sjovt nok har jeg lige fået den i dag :) Så den for et års tid siden - havde ingen forventninger til den og er ikke kæmpe fan af Pierce Brosnan men han er sgu god i denne...og ret anderledes ;)
Sjovt nok tænkte jeg slet ikke på den før du sagde Gerard Butler - så faldt brikkerne på plads.
Kommer med nye ord snarest muligt.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Sjovt nok har jeg lige fået den i dag :) Så den for et års tid siden - havde ingen forventninger til den og er ikke kæmpe fan af Pierce Brosnan men han er sgu god i denne...og ret anderledes ;)
Fuldstændig enig i denne vurdering - og så elsker jeg slutningen. Dén havde jeg ikke set komme, og da du har set filmen, ved du hvad jeg tænker på. :-)
#431 wimmie 15 år siden
Sjovt nok har jeg lige fået den i dag :)
Så den for et års tid siden - havde ingen forventninger til den og er ikke kæmpe fan af Pierce Brosnan men han er sgu god i denne...og ret anderledes ;)
Sjovt nok tænkte jeg slet ikke på den før du sagde Gerard Butler - så faldt brikkerne på plads.
Kommer med nye ord snarest muligt.
#432 wimmie 15 år siden
#433 BN 15 år siden
Fuldstændig enig i denne vurdering - og så elsker jeg slutningen. Dén havde jeg ikke set komme, og da du har set filmen, ved du hvad jeg tænker på. :-)
#434 Spanner 15 år siden
Mentalt udfordret?
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#435 chronaden 15 år siden
#436 wimmie 15 år siden
#435 - Nej
#437 mr gaijin 15 år siden
#438 wimmie 15 år siden
mord - jalousi - baby - falske anklager
#439 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#440 wimmie 15 år siden