Det skal jeg så ikke kunne sige om Cinemaxx i den anden ende af landet, men Cinemaxx på Fisketorvet i København, har nogle ret stabile lærreder. :)
Man kan sige meget om Fisketorvet, og måske mest om klientellet der besøger det, men lærrederne er der nemlig intet i vejen med :-)
stoffer (9) skrev:
Jeg var derinde og er også helt tilfreds. Ikke bare fik man set en helt fantastisk film, men kom også hjem med 2 elefanter og 4 poser slik
Jeg fik også 3 film med på vejen da mit sæde blev råbt op. Godt nok 3 dårlige film, men alligevel...
wimmie (10) skrev:
Har nogle af jer der så filmen læst bogen?
Jeg gik igang med bogen, men fik den aldrig læst færdig, så her er jeg ikke den rette at spørge... Jeg skal dog helt sikkert have fat på bogen i en fart. Som oftest vil filmen jo nok skuffe lidt i forhold til bogen, men for mig virkede det bestemt som om at ånden fra bogen var intakt, det samme med den meget stakato agtige dialog.
For mit vedkommende ramte filmen ekstra hårdt som forældre. Bare tanken om at leve i den verden er jo forfærdelig :-/ Og så endda at have sit mest elskede og dyrbare eje på slæb.. Fuck. Viggo fortjener iøvrigt en oscar for sin indsats. Og jeg er endda ikke engang særlig vild med ham normalt... Men jeg kan ikke forestille mig andre spille den rolle uden at overspille helt vildt. Han kan godt nok sige meget uden at sige noget :-)
Jeg havde sev forventet en middelmådig oplevelse. Godt nok er det apokalyptiske sceneri min abolut favorit genre, men jeg har også læst blandede modtagelser af den... Jeg kan dog kun sige den helt tog fusen på mig. Ligesom Avatar (for nogle) suger dig ind i verdenen meget hurtigt, gør The Road det samme. Dog med helt ande virkemidler. Jeg vidste bare efter 5 min at dette var noget ganske specielt. Og heldigvis bliver den ved at være det...
Filmen tror jeg dog bestemt ikke er for alle. Nogle vil med garanti føle det er det værste lort de længe har set. Men nu tror jeg heller ikke der er så mange herinde fra der forventer en action film.
Bogen er fantastisk. Slugte den i et hug da jeg fløj hjem fra USA sidste år. Den blev købt som et impuls og den slog fuldstændigt benene væk under mig. Jeg glæder mig helt vildt til filmen, og lækkert at I synes den er så god.
Har også fået set den, og er enig at det er en rigtig god og gribende film, men jeg savner et eller andet fra den - måske lidt mere karakterdybde og generalt bedre indblik i den verden de tåger rundt i. Men så igen... måske det ikke er nødvendigt alligevel. Heh. Svær og meget kompromisløs film. 5/6.
Var også forbi cinemax, må indrømme jeg ikke havde nogen forventninger andet end jeg så frem til filmen. derfor var det nok noget lidt andet end jeg havde forventet, men ja meget gribende og ubehagelig film om en meget dyster fremtid må man sige. klart se værdigig godt skuespil, havde sku ikke fanget at Guy Pierce var med før teksterne.....
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Nej og at det går trægt skal heller ikke ses som værende fordi jeg synes bogen er kedelig eller noget. Jeg har bare lidt svært ved at tage mig sammen og jeg føler lidt man skal være i en særlig sindsstemning for at læse den.
#18 - Okey dokey, det var også mere om jeg skulle lade være med at læse den, da jeg jo nødigt vil skuffes. Jeg var ret glad for NCFOM. Men jeg bestilte allerede "The Road" hjem, inden du svarede, så havde vel egentligt besluttet mig for at læse den anyways. Men tak for svaret. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#11 PredatorX 15 år siden
Man kan sige meget om Fisketorvet, og måske mest om klientellet der besøger det, men lærrederne er der nemlig intet i vejen med :-)
Jeg fik også 3 film med på vejen da mit sæde blev råbt op. Godt nok 3 dårlige film, men alligevel...
Jeg gik igang med bogen, men fik den aldrig læst færdig, så her er jeg ikke den rette at spørge... Jeg skal dog helt sikkert have fat på bogen i en fart. Som oftest vil filmen jo nok skuffe lidt i forhold til bogen, men for mig virkede det bestemt som om at ånden fra bogen var intakt, det samme med den meget stakato agtige dialog.
For mit vedkommende ramte filmen ekstra hårdt som forældre. Bare tanken om at leve i den verden er jo forfærdelig :-/ Og så endda at have sit mest elskede og dyrbare eje på slæb.. Fuck. Viggo fortjener iøvrigt en oscar for sin indsats. Og jeg er endda ikke engang særlig vild med ham normalt... Men jeg kan ikke forestille mig andre spille den rolle uden at overspille helt vildt. Han kan godt nok sige meget uden at sige noget :-)
Jeg havde sev forventet en middelmådig oplevelse. Godt nok er det apokalyptiske sceneri min abolut favorit genre, men jeg har også læst blandede modtagelser af den... Jeg kan dog kun sige den helt tog fusen på mig. Ligesom Avatar (for nogle) suger dig ind i verdenen meget hurtigt, gør The Road det samme. Dog med helt ande virkemidler. Jeg vidste bare efter 5 min at dette var noget ganske specielt. Og heldigvis bliver den ved at være det...
Filmen tror jeg dog bestemt ikke er for alle. Nogle vil med garanti føle det er det værste lort de længe har set. Men nu tror jeg heller ikke der er så mange herinde fra der forventer en action film.
#12 tiany 15 år siden
Fik den i julegave er i gang med at læse den og selv om den ikke er særlig lang går det lidt trægt.
#13 Bony 15 år siden
#14 inflector 15 år siden
Jeg glæder mig helt vildt til filmen, og lækkert at I synes den er så god.
#15 loki 15 år siden
(Har læst starten af bogen.)
#16 Moog 15 år siden
Synes ellers det er en af de fede ting ved bogen, at man netop ikke har indblik i verden, hvad er der sket osv.
(har ikke set filmen endnu)
#17 KEiZ 15 år siden
#18 tiany 15 år siden
Nej og at det går trægt skal heller ikke ses som værende fordi jeg synes bogen er kedelig eller noget. Jeg har bare lidt svært ved at tage mig sammen og jeg føler lidt man skal være i en særlig sindsstemning for at læse den.
#19 Bony 15 år siden
#20 Skeloboy 15 år siden