Jeg overvejede at tage til Macho Mandag for at se den, men da den blev vist i en af de små sale og kostede 95kr, så kunne jeg godt vente til den rigtige premiere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg var derinde og er også helt tilfreds. Ikke bare fik man set en helt fantastisk film, men kom også hjem med 2 elefanter og 4 poser slik. Det varmer når man ikke har råd til den slags selv. Dog var det lidt irriterende at folk larmede sindssygt med slikposerne.
Vil fuldstændig skamløst stjæle PredatorX' karakter og give den 10/10.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Men dejligt med så høje karakterer til den - har eller haft mine forventninger skruet helt ned grundet de ting man har hørt indtil videre. Har nogle af jer der så filmen læst bogen?
Bogen er én af de bedste jeg har læst så jeg håber bare at filmen lever op til den.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1 PredatorX 15 år siden
Jeg blev MEGET positivt overrasket... Muligivs den bedste og mest gribende film jeg har set i laaaaaaaang tid.
10/10.
#2 Patriarch 15 år siden
#3 filmz-Utyske 15 år siden
#4 dyg 15 år siden
#5 filmz-Utyske 15 år siden
Men der er jo øl!
#6 dyg 15 år siden
#7 filmz-Utyske 15 år siden
Det skal jeg så ikke kunne sige om Cinemaxx i den anden ende af landet, men Cinemaxx på Fisketorvet i København, har nogle ret stabile lærreder. :)
#8 Ericmase 15 år siden
#9 stoffer 15 år siden
Vil fuldstændig skamløst stjæle PredatorX' karakter og give den 10/10.
#10 wimmie 15 år siden
Men dejligt med så høje karakterer til den - har eller haft mine forventninger skruet helt ned grundet de ting man har hørt indtil videre.
Har nogle af jer der så filmen læst bogen?
Bogen er én af de bedste jeg har læst så jeg håber bare at filmen lever op til den.