Gravatar

#1 PredatorX 15 år siden

Var der nogle der så The Road i Cinemaxx igår?

Jeg blev MEGET positivt overrasket... Muligivs den bedste og mest gribende film jeg har set i laaaaaaaang tid.

10/10.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2 Patriarch 15 år siden

Bastard!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 filmz-Utyske 15 år siden

Nope, jeg så den desværre ikke, men glæder mig til at den kommer op i biffen, her i slutningen af måneden.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4 dyg 15 år siden

Jeg overvejede at tage til Macho Mandag for at se den, men da den blev vist i en af de små sale og kostede 95kr, så kunne jeg godt vente til den rigtige premiere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 filmz-Utyske 15 år siden

#4 -

Men der er jo øl!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6 dyg 15 år siden

#5 - Godt argument! Men mit tv er større end lærredet i den sal (næsten).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 filmz-Utyske 15 år siden

#6 -

Det skal jeg så ikke kunne sige om Cinemaxx i den anden ende af landet, men Cinemaxx på Fisketorvet i København, har nogle ret stabile lærreder. :)
Gravatar

#8 Ericmase 15 år siden

#1 Heldige dig!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#9 stoffer 15 år siden

Jeg var derinde og er også helt tilfreds. Ikke bare fik man set en helt fantastisk film, men kom også hjem med 2 elefanter og 4 poser slik. Det varmer når man ikke har råd til den slags selv. Dog var det lidt irriterende at folk larmede sindssygt med slikposerne.

Vil fuldstændig skamløst stjæle PredatorX' karakter og give den 10/10.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#10 wimmie 15 år siden

Uhhh...snyd!

Men dejligt med så høje karakterer til den - har eller haft mine forventninger skruet helt ned grundet de ting man har hørt indtil videre.
Har nogle af jer der så filmen læst bogen?

Bogen er én af de bedste jeg har læst så jeg håber bare at filmen lever op til den.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: