Gravatar

#1 Mark Malmstrøm 13 år siden

Så hvor er Audio kommentarene som der reklameres med på bagsiden af coveret ?
Gravatar

#2 Bruce 13 år siden

Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3 Mark Malmstrøm 13 år siden

fed side - dog skuffet at de reklamere med det på coveret - de burde sende et nyt cover ud dem der står for den danske udgivelse
Gravatar

#4 elwood 13 år siden

Audio Kommentar er en skændsel på den her udgivelse, det er et såkaldt mix, dvs. Ed Harris, Bay og de andre sidder ikke sammen og snakker, det er blot mikset sammen, og det høres så tydeligt, det er virkelig ikke noget værd!

Hader den form for kommentar spor, så vil jeg heller være foruden.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Mark Malmstrøm 13 år siden

det kommentar-spor er ikke på den danske blu-ray udgivelse - og et sammenklippet mix gør ikke mig noget.
Gravatar

#6 Michael Andersen 13 år siden

elwood (4) skrev:
Hader den form for kommentar spor, så vil jeg heller være foruden.

Jeg synes tit den slags er nogle af de bedste fordi fedtet er skåret væk. De er nok ikke så underholdende som når to/flere personer har god kemi sammen, men det går også let op i hat og briller.

Jeg har ikke hørt kommentarsporet fra "The Rock", men det stammer fra Criterion-udgaven af filmen, og de har lavet mange interessante og informative kommentarspor ud fra den form.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7 Mark Malmstrøm 13 år siden

ligemeget hvad så skriver blu-ray udgaven (den danske) at der er et på filmen men det er der ikke - det mangler - kan man egentlig kalde det falsk reklame - de reklamere jo med noget som ikke findes på den
Gravatar

#8 elwood 13 år siden

#6 Ja glæd dig til Michael Bays skamrosning af Sean Connery, hvor han fortæller om hvordan han "forsvarede" hans film da pengemændene vidst begyndte og tvile på projektet (lang tid siden jeg har hørt det, men det var virkelig kedeligt)

Jeg kunne egentlig godt tænke mig og høre dinmening om det når du har hørt det, fordi jeg faldt faktisk i søvn 8-)
Gravatar

#9 Michael Andersen 13 år siden

#8 Det ville det nok også have været hvis han fortalte historien til Cage og Harris :) De havde sikkert svaret igen med "We just love Sean Connery, and the set" ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 elwood 13 år siden

Men det ved du ikke, det er sagens kerne! 8-)

Nej jeg mener blot at det virker så underligt og høre på de her kommentar spor, når de er lavet på den måde, kan slet ikke vænne mig til det, har du andre eksempler, hvor de laver dem også, som du ligefrem synes er gode ?

Skriv ny kommentar: