Gravatar

#1 filmz-karlerminven 20 år siden

Daws

Tjekkede lige Axelmusic og faldt over Simpsons Sæson 4 og Sæson 5 (de to sæsoner jeg mangler) og så at prisen var væsentlig lavere end den jeg normalt har set, ca. 200 kr. billigere pr. sæson

Så er det bare at de er fra Australien. Så to spørgsmål:
- Er det 100% sikkert at den er region 2 med danske undertekster?
- Hvis der skulle komme told på, hvor meget ville i så skyde på det ville hæve prisen?

På forhånd tak
----
What is a not-joke?
Gravatar

#2 lagoni 20 år siden

Der kommer aldrig told på fra Axel/Club Racoon. De danske undertekster kan du være sikker på, men jeg har haft problemer med at afspille australske i fx danske pc'er. Men hvis du har en kodefri afspiller, er du vist dækket ind.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 filmz-karlerminven 20 år siden

hurtigt svar :D tak.. nice så tror jeg de bliver bestilt, for hvis de ikke er reg. 2 og i stedet reg. 4 må jeg bare se dem på min ps2 med mit kodefri-kit :)
----
What is a not-joke?
Gravatar

#4 Scherlund 20 år siden

Lagoni var hurtigere end mig. *shakes fist*

fikset link til Sæson 4

1. Ja, når Axelmusic skriver at det er R2 og at der er danske tekster på. Så er det sikkert at der er. Ellers kan du med 100% sikkerhed få dine penge igen.

2. Der er ingen risiko for at der kommer told og moms på når du køber igennem axelmusic/Club Racoon. Den pris du ser er inkl. alt.
Gravatar

#5 lagoni 20 år siden

Axel skriver dog "HVIS VAREN ER INDIKERET SOM REGION 2 GARANTERER VI SÅLEDES AT DEN KAN AFSPILLES PÅ ALLE EUROPÆISKE/SKANDINAVISKE DVD AFSPILLERE" og denne vare er indikeret som region 2, så hvis det ikke kan afspilles på almindelige afspillere, kan du vel klage.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6 filmz-karlerminven 20 år siden

Okay.. tak for hjælpen :) så blir de sgu bestilt :D
----
What is a not-joke?
Gravatar

#7 b e c h 20 år siden

Du skal dog lige være opmærksom på at, det med de udgaver ikke er sikkert at de kommer i digipacks.

Jeg har lige fået australsk season 1 og 2 i almindelige covers med pap sleves.
Gravatar

#8 filmz-karlerminven 20 år siden

nårh ok.. det er egentlig ikke der betyder mest for mig.. jeg er glad hvis jeg bare kan se dem med go lyd, godt billede og så den altid gode humor :D digipacks tager jeg bare som en lille bonus (som ikke er livsnødvendig) :)
----
What is a not-joke?

Skriv ny kommentar: