Er liget kommet hjem fra en snig premiere fra Simpsons movie, og jeg var bestemt ikke skuffet over den. Filmen holder humoreren hele filmen igennem og publikum var godt med i hele filmen. Og første gang jeg har set at alle blev siddende under Credits, hvilket jeg vil anbefalde alle gør da der kommer nogle små godbider undervejs. 6/6
Nåja og den der Gris hvis den nogensinde kommer som en slags Mr. Potatohead med udskiftlige dele, eller bare en generel figur af den, skal jeg så meget ha den!
For satan den er genial fundet på.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Synes også den var god, men meget kort. Kom til at minde lidt for meget om et langt afsnit. Kunne godt have haft lidt flere sidehistorier. Ellers god simpsons humor.
4/6
"Too wierd to live, and too rare to die" Pas på! Jeg har sort telt i camping!
Lidt kort, sommer #5 nævner, men ikke noget jeg tænkte over, da jeg så filmen. Synes de kom okay i dybden med de fleste historier. Flere sidehistorier.. hmm ja, det er jo altid svært at vurdere. Men følte ikke jeg manglede noget.
Jeg grinede fra start til slut. Den film var bare HELT som den skulle være. Havde høje forventninger, og de blev indfriet.
#1 filmz-protoZ 18 år siden
6/6
#2 jessup 18 år siden
http://film.guardian.co.uk/News_Story/Critic_Revie...
#3 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 elwood 18 år siden
For satan den er genial fundet på.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 filmz-B|aze 18 år siden
Ellers god simpsons humor.
4/6
Pas på! Jeg har sort telt i camping!
#6 filmz-thomas _h 18 år siden
Lidt kort, sommer #5 nævner, men ikke noget jeg tænkte over, da jeg så filmen. Synes de kom okay i dybden med de fleste historier. Flere sidehistorier.. hmm ja, det er jo altid svært at vurdere. Men følte ikke jeg manglede noget.
Jeg grinede fra start til slut. Den film var bare HELT som den skulle være. Havde høje forventninger, og de blev indfriet.
5/5