Haha! 4 minutters uafbrudt strøm af ørefigner, øjenprikken og syngende lussinger. Herligt. :D Jeg er især vild med saltomortalen omkring 1:45. Det ser fuldstændig absurd ud.
#1082 Skal du have flere slag? :P På samme måde som Sussi og Leo ikke skrev "Smoke on the Water" er "Rabbia E Tarantella" heller ikke skrevet til "Inglourious Basterds".
Hvordan forklarer du, at samme stykke musik optræder i en film fra 1974? Allonsanfan
Desuden har Ennio Morricone ikke komponeret noget musik direkte til "Inglourious Basterds"! Det bare Quentin "Paste & Copy" Tarantino, der endnu engang har været på rov i filmmusikkens arkiver.
In recent years, in Hollywood, you have also been linked with Quentin Tarantino - most recently on Inglorious Basterds. Now this happened in a slightly odd way, in that he took your music, which had already achieved fame through its association with other films, and added it to his own film. Did this seem strange to you?
EM: Actually, I was really happy with what he did and I thought it really worked well. The thing is that as what he did was take the different scores from different films and put them all together...what I think he did was just to put them in the right place and used them in the right way. But first, if you are talking about coherence, it was not really there in terms of ideas and conversation because those things are different and taken from different ideas and films. But I think it really worked well though.
http://en.wikipedia.org/wiki/Inglourious_Basterds#... om jeg har ret eller ej er det lige meget nu nu har han fået point for det jeg ved godt det ikke er fra den film, men derfor er det stadig ham der har lavet det..
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1088: Men der står jo netop også at Ennio Morricone ikke havde mulighed for at komponere noget til filmen, som Tarantino ellers gerne ville have det, og at Tarantino istedet valgte valgte 8 numre som Morricone tidligere havde kompogneret til andre film og brugte dem i filmen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1081 Highland Park 15 år siden
Jeg er især vild med saltomortalen omkring 1:45. Det ser fuldstændig absurd ud.
#1082 MOVIE1000 15 år siden
2 nu kender i jo komponisten
3 en bogfilmatisering
10 nu kender i jo filmen
:)
#1083 Highland Park 15 år siden
1. "Harry Potter and the blah blah blah" Jeg har ikke set den og kan ikke huske, hvilken bog de er nået til.
#1084 Michael Andersen 15 år siden
#1085 MOVIE1000 15 år siden
2. Inglourious Bastards - Ennio Morricone (Michael Andersen)
3.
4. "A Christmas Carol" - Alan Silvestri (Highland Park)
5. Up - Michael Giacchino (Skeloboy /Highland Park)
6. "Avatar" - James Horner (Highland Park)
7. "Moon" - Clint Mansell (Highland Park)
8. "Sherlock Holmes" - Hans Zimmer (Highland Park)
9. "Star Trek" - Michael Giacchino (Highland Park)
10. "District 9" - ? (Highland Park/ ?)
#1084 jeg har bare opfattet det anderledes inde på wiki?
#1083 GOOGLE IT!! :P
#1086 Highland Park 15 år siden
Eftersom du spørger: NEJ! :P
Det er der ingen grund til.
Hvordan forklarer du, at samme stykke musik optræder i en film fra 1974?
Allonsanfan
Desuden har Ennio Morricone ikke komponeret noget musik direkte til "Inglourious Basterds"! Det bare Quentin "Paste & Copy" Tarantino, der endnu engang har været på rov i filmmusikkens arkiver.
#1087 Highland Park 15 år siden
Bend over! :P
#1088 MOVIE1000 15 år siden
om jeg har ret eller ej er det lige meget nu nu har han fået point for det
jeg ved godt det ikke er fra den film, men derfor er det stadig ham der har lavet det..
#1089 Kruse 15 år siden
#1090 MOVIE1000 15 år siden