Så vidt jeg husker, er vi blevet enige om, at musikken skal være komponeret til den pågældende film. Ellers bliver det noget rod med alt det genbrug af filmmusik.
Nr. 2 er gættet. ;)
En bogfilmatisering vil jeg nu ikke kalde det, men jeg gætter på: 3. "X-Men Origins: Wolverine" - en eller anden "Media Ventures"-Zimmer-klon. Klaus Badelt?
Så vidt jeg husker, er vi blevet enige om, at musikken skal være komponeret til den pågældende film. Ellers bliver det noget rod med alt det genbrug af filmmusik.
Nemlig.
MOVIE1000 (1093) skrev:
... det nummer er en del af soundtracket.
Hvis dette skulle gøre sig gældende i quizzen, vil et klassisk værk som f. eks. Debussys "Clair de Lune" være soundtracket til samtlige film fra "Giant" til "Twilight". Det bliver altså meget forvirrende, hvis vi godkender musik, som ikke er komponeret direkte til filmen.
#1098 jo filmen er også, det er mit indtryk med at han skal skrive en bog, som bliver udgivet i Da Vinci mysteriet den med symboler, og han manglede nogle informationer som han så får til sidst, så han kan udgive den.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Although the novel upon which this film is based is set before the events of the novel "The Da Vinci Code", the film has been written as a sequel to follow after events in The Da Vinci Code (2006).
#1091 MOVIE1000 15 år siden
der mangler stadig at blive gættet komponist ved 1. og 10.
#1092 Highland Park 15 år siden
Nr. 2 er gættet. ;)
En bogfilmatisering vil jeg nu ikke kalde det, men jeg gætter på:
3. "X-Men Origins: Wolverine" - en eller anden "Media Ventures"-Zimmer-klon. Klaus Badelt?
#1093 MOVIE1000 15 år siden
dine gæt er desværre heller ikke rigtig denne gang :\
#1094 Antlion 15 år siden
Nemlig.
Hvis dette skulle gøre sig gældende i quizzen, vil et klassisk værk som f. eks. Debussys "Clair de Lune" være soundtracket til samtlige film fra "Giant" til "Twilight". Det bliver altså meget forvirrende, hvis vi godkender musik, som ikke er komponeret direkte til filmen.
#1095 MOVIE1000 15 år siden
skal jeg komme med endnu et hint til 3. og er der ingen gæt på komponist hos 1. og 10.?
#1096 MOVIE1000 15 år siden
3. Filmen havde dansk premiere i maj 2009
#1097 MOVIE1000 15 år siden
1. Harry Potter and the halfbloodprince - Nicholas Hooper (Highland Park/ -)
2. Inglourious Bastards - Ennio Morricone (Michael Andersen)
3. Angels and demons - Hans Zimmer (-/-)
4. "A Christmas Carol" - Alan Silvestri (Highland Park)
5. Up - Michael Giacchino (Skeloboy /Highland Park)
6. "Avatar" - James Horner (Highland Park)
7. "Moon" - Clint Mansell (Highland Park)
8. "Sherlock Holmes" - Hans Zimmer (Highland Park)
9. "Star Trek" - Michael Giacchino (Highland Park)
10. "District 9" - Clinton Shorter (Highland Park/ -)
1. Highland park 6,5
2. Michael Andersen 1
3. Skeloboy 0,5
#1098 Highland Park 15 år siden
Beklager MOVIE1000... en anden gang kan du bare smide nogle flere hint efter os. :)
Ja bogen er men ikke filmen.
#1099 MOVIE1000 15 år siden
#1100 Highland Park 15 år siden