1. A Patch of Blue - Antlion 2. Planet of the Apes - Popeye 3. Patton - Popeye 4. Papillon - Highland Park 5. Chinatown - Antlion 6. The Omen - Popeye 7. Alien - Popeye 8. Star Trek: The Motion Picture - Antlion 9. First Blood - Popeye 10. Poltergeist - Popeye 11. 12. Psycho II - Popeye 13. Twilight Zone: The Movie - Highland Park 14. Total Recall - Highland Park 15. Gremlins 2 - Kruse 16. Basic Instinct - Popeye 17. 18. Fierce Creatures - elwood 19. Mulan - elwood 20. The Sum of all Fears - elwood
Hovedrolleindehaveren i 17'eren startede sin skuespillerkarriere som helt lille og mange år senere blev han endnu mindre, da han blev en hobbit. En anden af filmens skuespillere var derimod meget stor i filmen, men har siden hen tabt sig meget og er i dag filminstruktør med stor succes.
1. A Patch of Blue - Antlion 2. Planet of the Apes - Popeye 3. Patton - Popeye 4. Papillon - Highland Park 5. Chinatown - Antlion 6. The Omen - Popeye 7. Alien - Popeye 8. Star Trek: The Motion Picture - Antlion 9. First Blood - Popeye 10. Poltergeist - Popeye 11. Under Fire - Antlion 12. Psycho II - Popeye 13. Twilight Zone: The Movie - Highland Park 14. Total Recall - Highland Park 15. Gremlins 2 - Kruse 16. Basic Instinct - Popeye 17. Rudy - Antlion 18. Fierce Creatures - elwood 19. Mulan - elwood 20. The Sum of all Fears - elwood
Popeye - 8 rigtige Antlion - 5 rigtige elwood og Highland Park - 3 rigtige Kruse - 1 rigtig
Til Higland Park: [url= Fuego"[/url] i youtube-kvalitet, men jeg vil anbefale hele soundtracket i ordentlig kvalitet, da det er fremragende musik. Det burde faktisk stå i alle hjem :)
Jeg kan stadig huske første gang jeg så filmen på TV1000, og hvordan jeg var helt solgt da jeg hørte musikken. Dengang kunne man ikke få soundtracket, så jeg måtte senere optage filmen og lægge musikken fra vhs'en over på MiniDisc :)
#151 filmkorn.dk 14 år siden
#152 elwood 14 år siden
20. The Sum of all fears
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#153 Michael Andersen 14 år siden
2. Planet of the Apes - Popeye
3. Patton - Popeye
4. Papillon - Highland Park
5. Chinatown - Antlion
6. The Omen - Popeye
7. Alien - Popeye
8. Star Trek: The Motion Picture - Antlion
9. First Blood - Popeye
10. Poltergeist - Popeye
11.
12. Psycho II - Popeye
13. Twilight Zone: The Movie - Highland Park
14. Total Recall - Highland Park
15. Gremlins 2 - Kruse
16. Basic Instinct - Popeye
17.
18. Fierce Creatures - elwood
19. Mulan - elwood
20. The Sum of all Fears - elwood
#154 BN 14 år siden
#155 Michael Andersen 14 år siden
#156 BN 14 år siden
Nådada, jeg havde ikke set dit hint. ;-)
#157 Michael Andersen 14 år siden
#158 Antlion 14 år siden
11. "Under Fire"
17. "Rudy"
#159 Michael Andersen 14 år siden
2. Planet of the Apes - Popeye
3. Patton - Popeye
4. Papillon - Highland Park
5. Chinatown - Antlion
6. The Omen - Popeye
7. Alien - Popeye
8. Star Trek: The Motion Picture - Antlion
9. First Blood - Popeye
10. Poltergeist - Popeye
11. Under Fire - Antlion
12. Psycho II - Popeye
13. Twilight Zone: The Movie - Highland Park
14. Total Recall - Highland Park
15. Gremlins 2 - Kruse
16. Basic Instinct - Popeye
17. Rudy - Antlion
18. Fierce Creatures - elwood
19. Mulan - elwood
20. The Sum of all Fears - elwood
Popeye - 8 rigtige
Antlion - 5 rigtige
elwood og Highland Park - 3 rigtige
Kruse - 1 rigtig
Så fik vi en vinder: tillykke til Popeye :)
#160 Michael Andersen 14 år siden
Jeg kan stadig huske første gang jeg så filmen på TV1000, og hvordan jeg var helt solgt da jeg hørte musikken. Dengang kunne man ikke få soundtracket, så jeg måtte senere optage filmen og lægge musikken fra vhs'en over på MiniDisc :)