Rosenman(den) i 2 og 4 var ven med James Dean og denne fik ham fragtet ud på en fantastic voyage til Hollywood: Rosenman(dens) første filmscore = "East of Eden".
Jeg kryber med skam i hjertet til korset og indrømmer, at navnene Leonard Rosenman og Ron Grainer ikke siger mig noget. Men det har du hermed ændret på. ;)
#474 - ja, det har jeg...har også en stor en på 15, men den må vente til jeg en gang vinder :)
Den næste quiz kommer kl. 17.00
Reglerne er dog lidt anderledes: den består kun af sange fra film. Derfor skal der gættes kunstner/band, dvs. den udførende, ikke komponist og sangskriver(selvom de naturligvis overlapper for det meste), sangtitel og film. Der er et ½ point for hver af dem, som sædvanligt.
Dette er en lille afhopper fra soundtracks(kunne ikke lade være), og det bliver noget værre rod, hvis man blander soundtrack og sang.
#471 Michael Andersen 14 år siden
Rosenman(den) i 2 og 4 var ven med James Dean og denne fik ham fragtet ud på en fantastic voyage til Hollywood: Rosenman(dens) første filmscore = "East of Eden".
#472 Michael Andersen 14 år siden
2: Robocop 2 - ? (Highland Park/ ? )
3: Event Horizon - Michael Kamen/Orbital (elwood/Highland Park)
4: The Omega Man - ? (Highland Park/ ? )
5: Paycheck – John Powell (Solhanne)
6: Beneath the Planet of the Apes - ? (Solhanne - ?)
7: Vanilla Sky - Nancy Wilson (Solhanne/)
8: Minority Report - John Williams (Solhanne)
9: Blade Runner - Vangelis (elwood)
10: Capricon One - Jerry Goldsmith (Solhanne)
#473 Michael Andersen 14 år siden
1: Starship Troopers - Basil Poledouris (Solhanne/Highland Park)
2: Robocop 2 - Leonard Rosenman (Highland Park/ )
3: Event Horizon - Michael Kamen/Orbital (elwood/Highland Park)
4: The Omega Man - Ron Grainer (Highland Park/ )
5: Paycheck – John Powell (Solhanne)
6: Beneath the Planet of the Apes - Leonard Rosenman (Solhanne/ )
7: Vanilla Sky - Nancy Wilson (Solhanne/ )
8: Minority Report - John Williams (Solhanne)
9: Blade Runner - Vangelis (elwood)
10: Capricon One - Jerry Goldsmith (Solhanne)
1: Solhanne 4 1/2 point
2: Highland Park 2 point
3: elwood 1 1/2 point
Tillykke :)
#474 Highland Park 14 år siden
Skeloboy, har du ikke en lille quiz til os?
#475 Skeloboy 14 år siden
Den næste quiz kommer kl. 17.00
Reglerne er dog lidt anderledes: den består kun af sange fra film. Derfor skal der gættes kunstner/band, dvs. den udførende, ikke komponist og sangskriver(selvom de naturligvis overlapper for det meste), sangtitel og film. Der er et ½ point for hver af dem, som sædvanligt.
Dette er en lille afhopper fra soundtracks(kunne ikke lade være), og det bliver noget værre rod, hvis man blander soundtrack og sang.
#476 Highland Park 14 år siden
Jeg krydser kropsdele i håb om, at du ikke inkluderer sange fra et vist band, hvis navn begynder med N...
#477 Highland Park 14 år siden
#478 Skeloboy 14 år siden
www.skeloboy.dk/sangkvis.mp3
#479 Highland Park 14 år siden
#480 Skeloboy 14 år siden