Gravatar

#541 Popeye 14 år siden

Skeloboy (534) skrev:
#530 - 12'eren er Bon Jovi...;)

Og lige for at korrekse, så hedder bandet Bon Jovi, og kunstnernavnet til forsangeren er Jon Bon Jovi

Men.....Blaze Of Glory er fra et solo album lavet af Jon......
...and then some
Gravatar

#542 Skeloboy 14 år siden

Ah ok...den går tilbage til Popeye igen så...:)

1: ? - ? - ?
2: Men Without Hats - Safety Dance - ? (Solhanne / Solhanne / - )
3: Christopher Cross - Best That You Can Do - ? (Popeye / Popeye / - )
4: Alanis Morrissette - ? - ? (Highland Park / - / - )
5: ? - ? - ?
6: Tina Turner - We Don't Need Another Hero - Mad Max 3 (Highland Park / Popeye / Solhanne )
7: Harry Nilsson - Everybody's Talking - Midnight Cowboy (Solhanne / Highland Park / Highland Park )
8: Public Enemy - Fight the Power - Do the Right Thing (Solhanne / Solhanne / Solhanne)
9: Simple Minds - Don't You Forget About Me - The Breakfast Club (Kruse/ Kruse / Kruse)
10: Audrey Hepburn - Moon River - Breakfast at Tiffany's (BN / Highland Park / BN )
11: ? - ? - Shrek 2 ( - / - / Shrek 2)
12: Jon Bon Jovi - Blaze of Glory - Young Guns II (Popeye / Highland Park / Solhanne )
13: Eddie Vedder - ? - Into The Wild (Solhanne / - / Solhanne )
14: Joe Cocker & Jennifer Warnes - Up Where We Belong - Officer & Gentleman (Highland Park & Solhanne / Highland Park / Solhanne )
15: Coolio - Gangsta's Paradise - Dangerous Minds (Highland Park / Kruse / Highland Park )
Gravatar

#543 Highland Park 14 år siden

Arh, nu må I lige... jeg mente skam manden. Nå, så skide være med det.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#544 Steffan Rasmussen 14 år siden

Skeloboy (542) skrev:
11: ? - ? - Shrek 2 ( - / - / Shrek 2)

lol ...
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#545 Highland Park 14 år siden

4. "Fascination"?
Gravatar

#546 Skeloboy 14 år siden

#543 - tjo......men bandet hedder Bon Jovi, så det er forkert...

#544 - hehe, ups. Retter den lige næste gang, en gætter rigtigt

#545 - forkert
Gravatar

#547 Steffan Rasmussen 14 år siden

Highland Park (543) skrev:
Arh, nu må I lige... jeg mente skam manden.

Jeg har det lidt, som min udgivelse af Clueless ... Den hedder nemlig Clueless - Whatever edition :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#548 Steffan Rasmussen 14 år siden

Tak for god quiz. Det må du gerne gøre en anden gang. Dem har jeg noget nemmere ved end de sædvanlige scores. (Jeg var heldig på Sci-Fi scores'ne. Dem kan jeg af en eller anden grund bedre huske).
Gravatar

#549 Highland Park 14 år siden

#546: Men Bon Jovi indgår i begge dele. Hvis nu folk skrev Goldsmith i en filmquiz, ville det formentlig blive godtaget.

#547: Hehe... snup du bare det halve point. Du havde trods alt mest ret. ;)
Gravatar

#550 Steffan Rasmussen 14 år siden

Highland Park (549) skrev:
#547: Hehe... snup du bare det halve point. ;)

:-)

Skriv ny kommentar: