#780: Jeg kunne bare ikke sætte fingeren på, hvor det var fra. I modsætning til "Remember the Titans", "The Notebook" og sågar "The English Patient" (ja ja, jeg ved det), så har jeg skam set filmen. :)
#781 - The Notebook placerer jeg som nr. 76 på min top250. Men man skal kunne lide romantiske film, der leger lidt med følelserne...men de to gange, jeg har set den, har det været med tåre i øjnene :)
The English Patient er helt fin, men ikke et must(eller lidt er det...best picture-vinder = must :)
Remember The Titans er en forholdsvis forudsigelig feel-good film fra Disney: politisk korrekt og ikke vildt farlig. Men det er en af de bedste af sin slags, og jeg har set den flere gange.
1: Ben Hur - Miklós Rózsa (Michael Andersen) 2: 3: Remember the Titans - Trevor Rabin (Michael Andersen) 4: Kickboxer - ? (Michael Andersen / -) 5: The Name of the Rose - James Horner (Highland Park / Michael Andersen) 6: Rosemary's Baby - Krzysztof Komeda (Highland Park) 7: Revolutionary Road - Thomas Newman (Highland Park) 8: The Notebook - ? (Solhanne / - ) 9: 10: The English Patient - Gabriel Yared (Solhanne / Highland Park) 11: King kong - James Newton Howard (Movie1000) 12: Atonement - Dario Marianelli (Highland Park / Michael Andersen) 13: Lethal Weapon - Michael Kamen/Eric Clapton (Michael Andersen) 14: King Kong - Max Steiner (Michael Andersen) 15: Glory - James Horner (Michael Andersen)
#781 Highland Park 15 år siden
#782 Skeloboy 15 år siden
The English Patient er helt fin, men ikke et must(eller lidt er det...best picture-vinder = must :)
Remember The Titans er en forholdsvis forudsigelig feel-good film fra Disney: politisk korrekt og ikke vildt farlig. Men det er en af de bedste af sin slags, og jeg har set den flere gange.
#783 Michael Andersen 15 år siden
#784 Michael Andersen 15 år siden
#785 Skeloboy 15 år siden
2:
3: Remember the Titans - Trevor Rabin (Michael Andersen)
4: Kickboxer - ? (Michael Andersen / -)
5: The Name of the Rose - James Horner (Highland Park / Michael Andersen)
6: Rosemary's Baby - Krzysztof Komeda (Highland Park)
7: Revolutionary Road - Thomas Newman (Highland Park)
8: The Notebook - ? (Solhanne / - )
9:
10: The English Patient - Gabriel Yared (Solhanne / Highland Park)
11: King kong - James Newton Howard (Movie1000)
12: Atonement - Dario Marianelli (Highland Park / Michael Andersen)
13: Lethal Weapon - Michael Kamen/Eric Clapton (Michael Andersen)
14: King Kong - Max Steiner (Michael Andersen)
15: Glory - James Horner (Michael Andersen)
#786 Skeloboy 15 år siden
2: Filmen bliver vist i en film med Baldwin og Alda
4: Han har lavet musik til flere Van Damme-film
9: Sting er med på store dele af soundtracket
#787 Highland Park 15 år siden
Har du set "Waking the Dead"? Ellers kan jeg anbefale den.
"The English Patient" vil jeg gerne se, men "Remember the Titans" har ikke min interesse.
#784: Jeg skulle aldrig have inviteret dig indenfor. :/
#788 Highland Park 15 år siden
#789 Highland Park 15 år siden
#790 Michael Andersen 15 år siden