Gravatar

#1 Bohemian 19 år siden

Nogen der ved hvor jeg kan anskaffe mig filmen med danske undertekster.

Og særligt vigtigt er at coveret er med original-titlen "The Sphere" synes den danske titel "Kuglen" lyder lame.
Foretrækker altid original-titel.
Free in serenity.
Gravatar

#2 Yoda 19 år siden

99,- hos CDON KLIK

Hvis du benytter denne kode, får du gratis fragt: VEGA7532
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 Yoda 19 år siden

Play har den også til ca 65,-

Dog uden DK. subs.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 Bohemian 19 år siden

Hey tak for det hurtige svar.

Men kan jeg være sikker på at coveret er som vist?

Altså her tænker jeg på at der står "the Sphere" istedet for "Kuglen"

Jeg er lidt kræsen hvad det angår ; )
Free in serenity.
Gravatar

#5 Yoda 19 år siden

Jeg tvivler på, at det er original coveret, filmen sælges med hos cdon. Men skriv til dem, måske de er flinke at tjekke.

Mig bekendt er filmen med original cover udgået af handlen herhjemme, og den er vidst kun at finde som "Kuglen".......

Ellers må du bide i det sure æble og bestille den hos Play, der har den med engelske subs.
Gravatar

#6 Bohemian 19 år siden

OK tak for det.

jeg har siddet og kigget rundt på deres side men kan ikke lige finde ud af hvordan jeg skriver ind til dem.
Free in serenity.
Gravatar

#7 Yoda 19 år siden

Gravatar

#8 Bohemian 19 år siden

tror sgu snart jeg skal have et kredit kort ; ) så tror jeg nemlig jeg napper den hos play.
Free in serenity.
Gravatar

#9 Bohemian 19 år siden

nå men har skrevet ind til cdon, så må jeg se.

Men tak for hjælpen yoda ; )
Free in serenity.
Gravatar

#10 Yoda 19 år siden

Kein problem.. ;-)

Og ja, man kan ikke være foruden VISA, når man går på filmjagt ;-)

Skriv ny kommentar: