Ville lige høre om der er andre der har set den sublim fede film. På nær en par fejl i historien - som imo godt kunne være fjernet uden at ændre noget - blev jeg virkelig betaget af scenografien. Til tider følte man virkelig det var en Tim Burton film, når de kørte forbi de perfekte villaer, 60'er stilen med et mix af det hypermoderne, farvespillet i tøjet osv...
Det er sjælent at jeg glemmer mit kritiske blik når jeg går i biografen, men denne film formåede at få mig til at glemme verden omkring mig, og flere gang tog jeg mig selv i, at sidde helt fremme i sædet og sidde og smile over hele femøren.
Efterfølgende så kæresten også på mig med et lidt specielt blik og ville lige høre om det virkelig var det vi mænd ønskede...hehe Hvilket resultede i en lidt sjov diskussion.
Nu har jeg ikke set orginalen, men synes helt klar at filmen burde nævnes herinde.
Men ville lige høre andres reaktion på denne film.
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
#1 *Iceman 21 år siden
Det er sjælent at jeg glemmer mit kritiske blik når jeg går i biografen, men denne film formåede at få mig til at glemme verden omkring mig, og flere gang tog jeg mig selv i, at sidde helt fremme i sædet og sidde og smile over hele femøren.
Efterfølgende så kæresten også på mig med et lidt specielt blik og ville lige høre om det virkelig var det vi mænd ønskede...hehe Hvilket resultede i en lidt sjov diskussion.
Nu har jeg ikke set orginalen, men synes helt klar at filmen burde nævnes herinde.
Men ville lige høre andres reaktion på denne film.