hej ville høre om nogen har set filmen The Thing fra 1982 af John Carpenter, er den go'? . og er der nogen der ved hvor man kan få en dansk version af den på dvd
Jeg ved ikke hvor man kan få fat på den danske version, det er der nok en del andre herinde der kan hjælpe dig med, men selve filmen er fænomenal. Det er klart en af Carpenter's bedste, hvis du spørger mig. Historien er godt skruet sammen, skuespillet er godt og effekterne er faktisk rimelige, når man tænker på hvornår den er fra. Men jeg vil så lige sige, at hvis du ser den, så skulle du tage og få fat på spillet også (helst til Xbox). Det er fortsættelsen på selve filmen, og selvom det er et spil, så må jeg indrømme det er en af de bedste sequels jeg længe har set. Jeg ved godt de overvejer en movie sequel, men havde de sq ikke behøvet. Spillet siger alt.
Men anyway, kan klart anbefale den, er et sikkert hit, især hvis man er til den genre.
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
Den bliver genudgivet i Anamorphic om nogle måneder. Har den allerede, men skal da naturligvis have den igen. Men hvis man ikke allerede ejer den, kan det være en idé at vente :-)
#1 Bohemian 21 år siden
#2 filmz-female cenobite 21 år siden
Historien er godt skruet sammen, skuespillet er godt og effekterne er faktisk rimelige, når man tænker på hvornår den er fra.
Men jeg vil så lige sige, at hvis du ser den, så skulle du tage og få fat på spillet også (helst til Xbox). Det er fortsættelsen på selve filmen, og selvom det er et spil, så må jeg indrømme det er en af de bedste sequels jeg længe har set.
Jeg ved godt de overvejer en movie sequel, men havde de sq ikke behøvet. Spillet siger alt.
Men anyway, kan klart anbefale den, er et sikkert hit, især hvis man er til den genre.
No tears, please. It's a waste of good suffering
#3 ks 21 år siden
http://www.axelmusic.dk/productDetails/57087582994...
Det er absolut en film der er værd at se, og som female siger, helt sikkert en af Carpenters bedste, den har en helt unik klaustrofobisk stemning.
#4 chronaden 21 år siden
#5 Bohemian 21 år siden
#6 Bohemian 21 år siden
tak for det, lige hvad jeg ledte efter :)
#7 filmz-Seth GekOo 21 år siden
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#8 The Insider 21 år siden
#9 chronaden 21 år siden
#10 The Insider 21 år siden