Gravatar

#1 eskithekid 9 år siden

Har planlagt at se The Thing fra 2011 igen, men skal også få set den originale fra 1982 sammen med en ven.

Hvilken en er det bedst at starte med? Har hørt den nyere er forløber til den originale historiemæssigt, men jeg spørger nu alligevel.
Gravatar

#2 fc-andeby 9 år siden

Hej

Jeg faktisk lige set the Thing fra 2011 og jeg kunne rigtig godt lide den. Jeg mener også at det er bedst at se den nyeste først, for du har ret i at det er forløber til den gamle.

I øvrigt er der også to danske skuespillere med i den nye.
Gravatar

#3 Giraffen 9 år siden

Suk... Filmz er virkelig død.

Se 1982 udgaven og brænd 2011 udgaven med en flammekaster.
Gravatar

#4 eskithekid 9 år siden

fc-andeby tak for det. Vi så nu den gamle først.

Giraffen -> Al respekt for den originale, fik ikke set den før nu, da den var udkommet da jeg blev født (1984), dog er det vel ingen undskyldning? MEN nu har jeg set den altså. Kan godt lide film fra 1980'erne og 1990'erne mens jeg voksede op, så det var en fornøjelse at se den originale og geniale The Thing fra 1982. Det er længe siden jeg sidst har set Kurt Russell i en film. Kan godt lide, at man kan se hvad de har gjort ud af det i den nye version fra 2011.

Hvis jeg skulle anbefale i hvilken rækkefølge de skal ses, vil jeg sige den gamle først, så man senere kan se, hvad man har arbejdet på i den nye.
Gravatar

#5 Giraffen 9 år siden

Sigh... måske er det meningen at vil skal uddø som en race.

Skriv ny kommentar: