Hvad siger I til denne top 10? Enkelte titler jeg ikke har set, men The Fountain, Serenity, The Assassination of Jesse James, Zodiac og Sunshine er i hvert fald alle sammen gode film, og man forundres over at lort som Transformers 2 kan tjene penge, når disse glimrende film ikke kan. Sørgeligt.
Fountain, New World, Zodiac, Master & Commander, Serenity, Jesse James. Det er faneme blasfemi :( Forhåbentlig tjener de så rigeligt deres værdi hjem på DVD/Blu-ray, for det er stjerne gode film!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Der er et par stykker på listen jeg ikke har set, men "Sunshine" er sgu noget bras og "Marie Antoinette" er jeg aldrig nået mere end 10-20 min. ind i, de par gange jeg har forsøgt at se den, det samme med "The New World".
Men jo, der er sgu en god håndfuld film på listen, der havde fortjent en bedre skæbne, især "Che", "Master & Commander" og "Zodiac".
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Master & Commander og især Zodiac er stært overvurderet. Resten har jeg ikke set, og The New World er faktisk den eneste af dem, jeg har lyst til at se...måske nok også Che.
Det er trist at film som disse ikke tjener penge. Men det der egentlig undre mig mest ved listen er hvordan Funny People kan koster $75 mil at lave, i sammenligning med andre film på listen f.eks. 4½ times Che
det jeg mente var at det er synd at Sunshine og Master and commander ikke tjente mere. Zodiac brød jeg mig ikke så meget om, men stadig dejlig at slappe af til. Jesse james er spild af penge og tid så den har fået det jelt rigtig placering.
lyder det bedre:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1 inflector 15 år siden
http://www.examiner.com/examiner/x-1550-Seattle-Mo...
#2 filmz-Bruce 15 år siden
Fountain, New World, Zodiac, Master & Commander, Serenity, Jesse James. Det er faneme blasfemi :( Forhåbentlig tjener de så rigeligt deres værdi hjem på DVD/Blu-ray, for det er stjerne gode film!!!
#3 filmz-Utyske 15 år siden
Men jo, der er sgu en god håndfuld film på listen, der havde fortjent en bedre skæbne, især "Che", "Master & Commander" og "Zodiac".
#4 Lord Beef Jerky 15 år siden
#5 BN 15 år siden
#6 Skeloboy 15 år siden
Master & Commander og især Zodiac er stært overvurderet. Resten har jeg ikke set, og The New World er faktisk den eneste af dem, jeg har lyst til at se...måske nok også Che.
#7 tiany 15 år siden
#8 MOVIE1000 15 år siden
Zodiac brød jeg mig ikke så meget om.
jesse james synes jeg var spild af tid og penge
#9 MMB 15 år siden
Prøv at læs tråden engang til. Jeg tror du har misforstået noget. :)
#10 MOVIE1000 15 år siden
det jeg mente var at det er synd at Sunshine og Master and commander ikke tjente mere.
Zodiac brød jeg mig ikke så meget om, men stadig dejlig at slappe af til.
Jesse james er spild af penge og tid så den har fået det jelt rigtig placering.
lyder det bedre:)