#10: Du er godt klar over at du ikke er tvunget til at se film du ikke har interesse i? Så hvorfor håber du at en film ikke bliver udgivet, når du alligevel ingen intentioner eller interesse har i at købe filmen? Hvad gør det dig hvis den bliver udgivet?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg så Tree of Life for nogle dage siden og kiggede stort set ikke på uret...men hvis den havde været 6 timer lang, så havde det nok været noget andet.
The only way to beat a troll is to not play their game.
#10: Du er godt klar over at du ikke er tvunget til at se film du ikke har interesse i? Så hvorfor håber du at en film ikke bliver udgivet, når du alligevel ingen intentioner eller interesse har i at købe filmen? Hvad gør det dig hvis den bliver udgivet?
Jeg ville nok have set den fordi aner stadig ikke hvem der døde. Hvilken bror? Så havde jeg nok sprunger det over jeg havde set og set resten. Jeg troede jeg vidste det i hele filmen og slutningenen ødelagde det for mig.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Kameraet udpeger skam denne broder, da hovedpersonens voice-over taler om hans død. Og tilsidst i filmen, dér hvor der er en masse mennesker samlet ude på en strand (eller et sandet område) ser man
moderen med den døde søn, mens hun via en voice-over tilkendegiver, at hun overlader denne søn til Gud.
Men er der ikke altid en 6-timers version af Malicks film? Mener også det er denne længde den rygtedes forlængede udgave er Thin Red Line er på. (Der er jeg måske lidt mere game, endda.)
Jeg har aldrig set en 6-timers film (eller noget over 4), men er er virkelig glad for hans film, specielt Tree of Life, faktisk, så ville gerne prøve hvis den kom.
Til gengæld er det fedt at manden har fundet et fornuftigt work flow, med masser af kommende projekter undervejs, så det er ikke fordi han skal bruge alt sin tid på de gamle film.
#15 Det var godt jeg lige fik det oversat. Fordi jeg havde åbenbart ikke forstået det hun sagde, selvom der var danske undertekster på. Jeg kedede mig vel for meget. Jeg tror snart jeg gør undtagelser når jeg ser film. Hvis jeg synes den er mega kedelig efter fyrre minutter burde jeg stoppe den. Det var dog en hård kamp jeg vandt. Det gælder ikke for serier. Jeg synes ikke Mad Men var fantastisk før jeg havde set nogle afsnit.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#11 Kruse 12 år siden
#12 Muldgraver 12 år siden
Pokkers!
#13 Riqon 12 år siden
#14 Nicki52 12 år siden
Jeg ville nok have set den fordi aner stadig ikke hvem der døde. Hvilken bror? Så havde jeg nok sprunger det over jeg havde set og set resten. Jeg troede jeg vidste det i hele filmen og slutningenen ødelagde det for mig.
#15 BN 12 år siden
Kameraet udpeger skam denne broder, da hovedpersonens voice-over taler om hans død. Og tilsidst i filmen, dér hvor der er en masse mennesker samlet ude på en strand (eller et sandet område) ser man
#16 skittlez 12 år siden
Jeg har aldrig set en 6-timers film (eller noget over 4), men er er virkelig glad for hans film, specielt Tree of Life, faktisk, så ville gerne prøve hvis den kom.
Til gengæld er det fedt at manden har fundet et fornuftigt work flow, med masser af kommende projekter undervejs, så det er ikke fordi han skal bruge alt sin tid på de gamle film.
Men kommer den, bliver den set.
#17 Nicki52 12 år siden
Det var godt jeg lige fik det oversat. Fordi jeg havde åbenbart ikke forstået det hun sagde, selvom der var danske undertekster på. Jeg kedede mig vel for meget. Jeg tror snart jeg gør undtagelser når jeg ser film. Hvis jeg synes den er mega kedelig efter fyrre minutter burde jeg stoppe den. Det var dog en hård kamp jeg vandt. Det gælder ikke for serier. Jeg synes ikke Mad Men var fantastisk før jeg havde set nogle afsnit.