Det er ved at være lang tid siden man hørte noget om den store version af The Tree of Life skulle udkomme. Faktisk har man da kun hørt om at den ville komme? Men hvornår? Hvornår kan vi forvente at se den på markedet? Hvornår kunne der være en potentiel udgivelse? Jeg dør af spændning og vil bare gerne have den med i min samling, og naturligvis også finde ud af hvilke lækre sager der kommer til at følge med.
Jeg håber sgu ikke at det blot er et rygte. Siden nyheden har jeg glædt mig som en lille dreng. Så håber det er sandt. Også nogle flere scener med Pitt og Penn tak, og voice-overs. Specielt fra Pitt kunne være godt. Det ireterret mig at der var så lidt voice overs fra Pitt i den film. Men ja nogle stedet føltes den langtrukken med børnescenerne, men syntes alligevel filmen er god. Sidder og ser den nu!
Nok en blanding af den var kedelig og jeg ikke kunne forstå den. Jeg ville nok ikke kunne holde 6 timer ud med den film. Men jeg kan ikke sige den var dårlig, jeg kunne ikke forstå den. Men det kan jeg til gængæld sige om Jernladyen. Sov næsten i biografen. Aldrig sket for mig før. I går gik jeg i seng 20:30 pga. jeg var så sløv i hovedet efter den. Meryl Streep spiller fantastisk, men det redder sku ikke filmen.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#1 Leo DiCaprio 12 år siden
Det er ved at være lang tid siden man hørte noget om den store version af The Tree of Life skulle udkomme. Faktisk har man da kun hørt om at den ville komme? Men hvornår? Hvornår kan vi forvente at se den på markedet? Hvornår kunne der være en potentiel udgivelse? Jeg dør af spændning og vil bare gerne have den med i min samling, og naturligvis også finde ud af hvilke lækre sager der kommer til at følge med.
Nogen der ved noget.... (?)
#2 BN 12 år siden
Nogle vil nok også mene, at det er en ret overvurderet og i forvejen lang film, grænsende til det kedelige.
#3 Leo DiCaprio 12 år siden
#4 BN 12 år siden
Det synes jeg nu ikke. Disse scener var alle sammen eminente.
#5 JannikAnd 12 år siden
#6 Nicki52 12 år siden
Det håber jeg også!
#7 BN 12 år siden
Nogen bestemt grund?
#8 Babo84 12 år siden
#9 The Insider 12 år siden
#10 Nicki52 12 år siden
Nok en blanding af den var kedelig og jeg ikke kunne forstå den. Jeg ville nok ikke kunne holde 6 timer ud med den film. Men jeg kan ikke sige den var dårlig, jeg kunne ikke forstå den. Men det kan jeg til gængæld sige om Jernladyen. Sov næsten i biografen. Aldrig sket for mig før. I går gik jeg i seng 20:30 pga. jeg var så sløv i hovedet efter den. Meryl Streep spiller fantastisk, men det redder sku ikke filmen.