Gravatar

#1 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Hvorfor er der ikke kommet en anmeldelse af Two Towers? Venter i til ED kommer eller er i bare langsomme? ;)
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#2 chandler75 22 år siden

Ja.

;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 chandler75 22 år siden

Men seriøst, så gik der lidt kuk i anmeldelsen, hvilket naturligvis er meget beklageligt.

Vi har en aftale med selskaberne om at vi får tilsendt anmeldereksemplarer før filmene bliver udgivet, men denne gang gik der kuk i det.

Vi vil forsøge at råde bod på det med ED :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 hundeboll 22 år siden

Jeg synes fandme det er sejt, at filmz.dk på halvandet år er gået fra at være en lille søsterside med meget få diskusioner til en side med en meget stor brugergruppe og screeners.

Thumps up for det da !
Do it doggie style - Hunn
Gravatar

#5 Spanner 22 år siden

Vi forventer naturligvis, at I gør de screeners i får ind ad døren tilgængelige via P2P netværkerne.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#6 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

#5 Hørt. Kunne i ikke også sende nogle pressekort ud til os andre, så vi kan kan komme ind til screeningerne af de nye film?
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..

#7 22 år siden

Mon ikke de film allerede findes på P2P? De anmelder jo region 2, og dvd'erne plejer jo at komme lang tid før på region 1.
Gravatar

#8 filmz-vassago 22 år siden

#5: Så varer det sikkert ikke længe før filmz.dk lukker og slukker :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#9 chandler75 22 år siden

Bedre sent end aldrig... :)

Skriv ny kommentar: