jeg er helt forgabt i soundtracket til fellowship of the ring (der er jo helkt fantastiske tracks på den cd), og jeg går og overvejer om jeg skal investere i soundtracket til 2. del af filmen?
er det lige så godt det første og er der mange temaer der går igennem? hva synes i om det?..er det værd at bruge penge på?
hmm..nu jeg tænker ver det kunne det være fedt med anmeldelser af soundtracks..
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Jeps det er rigtig godt... Shore genbruger mange af temaerne, men tilføjer som regel et lille twist, så de ikke er helt ens... desuden tilføjer han en del nye temaer, bl.a. Rohan folkets tema.
Og alene åbningsnummeret hvor Gandalf kæmper mod Balrog'en er værd at købe denne udgivelse for... det sparker mås!!!
... og for at det ikke skal være løgn, brygger vi faktisk på anmeldelser af soundtracks... så det er en god dag for dig! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
#1 Skobbolop 23 år siden
jeg er helt forgabt i soundtracket til fellowship of the ring (der er jo helkt fantastiske tracks på den cd), og jeg går og overvejer om jeg skal investere i soundtracket til 2. del af filmen?
er det lige så godt det første og er der mange temaer der går igennem? hva synes i om det?..er det værd at bruge penge på?
hmm..nu jeg tænker ver det kunne det være fedt med anmeldelser af soundtracks..
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#2 azathoth 23 år siden
Og alene åbningsnummeret hvor Gandalf kæmper mod Balrog'en er værd at købe denne udgivelse for... det sparker mås!!!
... og for at det ikke skal være løgn, brygger vi faktisk på anmeldelser af soundtracks... så det er en god dag for dig! ;)
#3 filmz-vassago 23 år siden
Hvis alt går efter planen, så skulle der komme anmeldelser af soundtracks i løbet af en uges tid.
#4 filmz-vassago 23 år siden
#5 azathoth 23 år siden
#6 Skobbolop 23 år siden
så må ejg da ha det soundtrack
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"