Tak! Det er min første gang i USA og det er sgu drømmebyen, jeg kommer til. Det er sgu lidt uvirkeligt. Nu skal jeg bare fokusere på at være i ordentlig fysisk form, så jeg kan klare strabadserne til finalen. Jeg har underskrevet en kontrakt, der fritager Sony fra ansvar i tilfælde af, at jeg kommer til skade eller dør! SPÆNDENDE! :)
Jeg har underskrevet en kontrakt, der fritager Sony fra ansvar i tilfælde af, at jeg kommer til skade eller dør!
Så må man da håbe at det ikke sker, for så kan din familie ikke sagsøge Sony ;D Nå, held og lykke. Du må lige fortælle hvordan det er at være i englenes by, selvom du nok kun er ud i byen i fem minutter, får du alligevel en på opleveren. Hvis Johan er frisk kan han tage med, sammen med en kameramand og følge dig så længe han kan.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#11 the_paki_don 12 år siden
Tusind tak til alle, der stemte på mig! Og jeg beklager spam, men det hjalp sgu!
WWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
Tak igen!
#12 JannikAnd 12 år siden
#13 the_paki_don 12 år siden
#14 Kruse 12 år siden
#15 Batsy 12 år siden
#16 TP-DK 12 år siden
ærgerligt du kun skal være der en dag, det er satme en lang flyvetur :P
#17 Nicki52 12 år siden
#18 TP-DK 12 år siden
http://27.media.tumblr.com/tumblr_m1ayghySeX1qmmqp...
Bliver overraskende nok som download ;-)
#19 Nicki52 12 år siden
Så må man da håbe at det ikke sker, for så kan din familie ikke sagsøge Sony ;D Nå, held og lykke. Du må lige fortælle hvordan det er at være i englenes by, selvom du nok kun er ud i byen i fem minutter, får du alligevel en på opleveren. Hvis Johan er frisk kan han tage med, sammen med en kameramand og følge dig så længe han kan.
#20 elwood 12 år siden
Det gjorde ham her der i mod.
Vinderen af Uncharted Audition
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"