Gravatar

#1 the_paki_don 12 år siden

Hej alle!

Jeg deltager i "The Uncharted Audition" på Facebook og har brug for jeres hjælp!

Præmien er en multiplayer karakter formet efter en selv i Uncharted 3 og jeg håber, at I Filmz'ere kan tage tre minutter ud af jeres liv for at give mine to videoer stemmer!

Her er link:

http://apps.facebook.com/tuad_nordic/?ref=ts

I Round 2 hedder min video - "Shahbaz Sarwar"

I Round 3 hedder den "Better ways to travel? Not if you're Shahbaz Sarwar!"

Tusind tak til alle, der vil give en hjælpende hånd!

Med venlig hilsen

the_paki_don

PS: Jeg har lavet det her som tagwall, fordi jeg ikke kunne finde ud af, hvad ellers jeg skulle putte det ind i. :)
Gravatar

#2 kasperfmn 12 år siden

Hehe, ganske sjov konkurrence, jeg har gået og kigget lidt på. Held og lykke med det!
Gravatar

#3 the_paki_don 12 år siden

Tak! Du kan sikre mig lidt held ved at stemme på mig! :) Hvis man befinder sig i lydklip delen, så gør dig selv den tjeneste at skrue ned. Jeg var lidt for tæt på mikrofonen... :)
Gravatar

#4 JannikAnd 12 år siden

Jeg stemmer normaltvis blank, når jeg går til valg, men du fik da mine stemmer - også selvom det lyder som om du har mikrofonen nede i mavesækken i video 3 :)
Gravatar

#5 the_paki_don 12 år siden

Tak for det! Jeg har også forfærdelig ondt i maven.
Gravatar

#6 JannikAnd 12 år siden

Forståeligt!
Gravatar

#7 IK 12 år siden

Så er du også blevet liked af mig. Nu kan jeg sove med god samvittighed. ;)
Gravatar

#8 davenport 12 år siden

Jeg vil virkelig gerne hjælpe, men jeg har absolut INGEN idé om hvad jeg skal gøre???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 Batsy 12 år siden

Goddamit! Har liked dem alle sammen, men var der blæst inde hos dig da du optog video 3 med din mikrofon :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#10 the_paki_don 12 år siden

Tak IK.

Man skal ind på "The Uncharted Audition NORDIC" på Facbook. Når man er derinde, så er der to faneblade. En for Round 2 og en for Round 3.

Round 2 videoen hedder "Shahbaz Sarwar" og så en masse, der ikke var plads til. Klik på den, se stor filmkunst (det var 7. take, forresten, av, mine arme...) og så like!

Så skruer du ned for din mikrofon og klikker på fanebladet "Act Like Nathan Drake" og liker den!

Håber det var en fyldestgørende forklaring! Tak for hjælpen!

Rettere at jeg selv var blæst. Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke hoppede en meter tilbage, når min mikrofon var så følsom.

Skriv ny kommentar: