Et spørgsmål: Vi ved alle at kobayashi ikke findes, eller gør han? Jeg ved at han henter Kint til sidst, men han hedder nok ikke Kobayashi. Men tidligere i filmen, efter Kint har nævnt ham, fortæller Joel Baer Agent Kujan, at der er en der er blevet kontaktet af Kobayashi. Hvordan skal dette forstås?
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
Tænkte over det samme da jeg så den (igen) forleden. MadMartigan ja det er det der er mærkeligt, at det står på kaffekoppen fordi, som Fuktz siger på et tidspunkt bliver der nævnt at politiet kontaktede en advokat der hed Kobayashi. Altså må der være en i virkeligheden der hedder det.
he he når jeg høre titlen kommer jeg altid i tanke om Will og Grace serien, hvor de sidder og ser den, Jack kommer in med vigtige nyheder syntes han selv, stiller han sig foran fjerneren og siger "It's Kevin Spacey", mens han slukker over skulderen
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#1 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
Et spørgsmål:
Vi ved alle at kobayashi ikke findes, eller gør han? Jeg ved at han henter Kint til sidst, men han hedder nok ikke Kobayashi. Men tidligere i filmen, efter Kint har nævnt ham, fortæller Joel Baer Agent Kujan, at der er en der er blevet kontaktet af Kobayashi. Hvordan skal dette forstås?
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#2 MadMartigan 22 år siden
Prøv at kigge under Agent Kujan´s kaffekop...
#3 filmz-Zitter 22 år siden
MadMartigan ja det er det der er mærkeligt, at det står på kaffekoppen fordi, som Fuktz siger på et tidspunkt bliver der nævnt at politiet kontaktede en advokat der hed Kobayashi. Altså må der være en i virkeligheden der hedder det.
#4 Zelle 22 år siden
#5 filmz-vassago 22 år siden
#6 MadMartigan 22 år siden
#7 HelmerJ 22 år siden
#8 Zelle 22 år siden