Gravatar

#1 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

**SPOILERS!**

Et spørgsmål:
Vi ved alle at kobayashi ikke findes, eller gør han? Jeg ved at han henter Kint til sidst, men han hedder nok ikke Kobayashi. Men tidligere i filmen, efter Kint har nævnt ham, fortæller Joel Baer Agent Kujan, at der er en der er blevet kontaktet af Kobayashi. Hvordan skal dette forstås?
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#2 MadMartigan 22 år siden

Mærkeligt du aldrig har fået et svar?????

Prøv at kigge under Agent Kujan´s kaffekop...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#3 filmz-Zitter 22 år siden

Tænkte over det samme da jeg så den (igen) forleden.
MadMartigan ja det er det der er mærkeligt, at det står på kaffekoppen fordi, som Fuktz siger på et tidspunkt bliver der nævnt at politiet kontaktede en advokat der hed Kobayashi. Altså må der være en i virkeligheden der hedder det.
Gravatar

#4 Zelle 22 år siden

Det må da næsten betragtes som en fejl så!?! Ikke at jeg kan huske at politiet nævner det, men i lyver jo nok ikke ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#5 filmz-vassago 22 år siden

Måske det er Kint der fortæller at politiet kontakter en mand der hedder Kobayashi.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 MadMartigan 22 år siden

Jeg kan heller ikke lige huske, at politiet selv skulle ha kontaktet Kobayashi uden det er er Kint der fortæller det...?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#7 HelmerJ 22 år siden

he he når jeg høre titlen kommer jeg altid i tanke om Will og Grace serien, hvor de sidder og ser den, Jack kommer in med vigtige nyheder syntes han selv, stiller han sig foran fjerneren og siger "It's Kevin Spacey", mens han slukker over skulderen
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#8 Zelle 22 år siden

#7 - Det er super grineren ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens

Skriv ny kommentar: